- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kdopak to asi bude platit? Ti, kteří rozhodovali o jejich zrušení? těžko..
a nechť jde přechody znovu "namalovat" ONEN akční úředník magistrátu ve svém volnu.
TRAMVAJ MÁ PŘEDNOST ! nebo něco podobného. Většinou totiž lidé čumí do země :D
Bez přechodů se zrychlí doprava. Auta nebudou muset zpomalovat, zato chodci si budou muset pohnout !
No jo, ale pak to bude jak slalom. Chodci budou přecházet opravdu tam kde je napadne, takže třeba po každých 5m jeden chodec :D
hlavni konflikt v CR na prechodu je auto vs. chodec. ridici stale vetsinou nezastavuji. proc se tak deje 20 let po revoluci si kazdy zodpovime sam. ale je tady skvele reseni: pokud semafory jsou moc drahe, tak retardery pred prechodem skvele splni ucel :)
Nesplní, protože půlka řidičů pak čumí na retardér, místo na okolí přechodu. A já bych určitě retardér u svýho baráku nechtěl, poslouchat rozjezd každýho auta a čuchat smrad z toho. Chodci holt musí počkat, až jim někdo zastaví, však ono je těch 5-10 sekund nezabije, na rozdíl od nepozornýho řidiče.
vyhazování peněz daňových poplatníků
Ono totiž přejít třeba takovou Spálenou, Lazarskou, Vodičkovu, Jindřišskou, jinak vůbec nejde. Tam nikde tramvaj nestojí na světlech, prostě tam žádný světla NEJSOU. Čímž by se třeba tahle uvedená trasa, stala pro chodce lávovou řekou a Berlínskou zdí.
Komické, že Brno se teprve teď seznamuje s vyhláškou, která platí už tři roky a účinná je skoro rok a půl. A přitom právě v Brně vybudoval svou kariéru pan Šimonovský, který pak jako ministr tuto hurá-novelu vyhlášky vydal.
asi nejste z Brna, stejně jako autor článku, jinak byste věděl, že v Brně již žádné přechody bez semaforu koleje nekříží.