- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Osobně bych jim sebral auto a po zaplacení "pořádné dardy" jej vrátil. Opakované zákazy nemsji smysl.
Kdepak jezdí těch 54% řidičů, kteří se bojí? U nás jsem žádného takového neviděl.
Moravskoslezský kraj vybočuje, v poměru ke kontrolám to vychází jak? Neb tady mám pocit je vidím častěji než jinde.
Pokud má řidič 0.49 promile alkoholu, je to u nás největší přestupek. Stačí ovšem přejet pomyslnou čáru hranice a je to zákonem povoleno. To jsou paradoxy!
Je to tak. V Rakousku si dáte oběd a pivo a odjedete jako ctihodný občan. Pak přejedete čáru a rázem je z vás zločinec. Divné.
Tady by to chtělo celoevropské sjednocení zákona.
Nemyslím si, že největší problém je alkohol za volantem (do cca 1promile)
největší problém jsou čeští řidiči, kteří jezdí arogantně, neukázněně a kteří neumí pít s mírou a kteří když už pijí, se nechají alkoholem ovlivnit. V Česku zákon nulové tolerance dodržuji. V mé rodné zemi ovšem tolerance není nulová, takže mám zkušennost s jízdou se sklenkou vína v krvi a přesto mám miliony km najetých bez jediné nehody.
Respekt za ty miliony, kolik jich bylo? Padesát? Sto?
Tak holt dostanou zákaz řízení, pak druhý, třetí, čtvrtý ..... Bez vymahatelnosti a citelných sankcí jsou zákony k ničemu.
Jaké jsou statistiky zemí, kde je povoleno 0,5 promile (tedy kromě ČR, Slovenska a Rumunska).
0,5 promile ve statistice ohrožení pod vlivem návykové látky není, protože do 1 promile se nejedná o trestný čin