Diskuze

Když řeknou Češi ústavě ne, neplatí

Evropští lídři se sice dohodli na podobě historicky první ústavy Evropské unie, to však ještě neznamená, že nakonec bude platit. Nyní musí získat posvěcení od všech 450 milionů občanů EU, a to buď přímo - v referendu, nebo zprostředkovaně - od národních parlamentů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

breindl

23. 6. 2004 19:01
úústava
Zrušte Zákoník práce, a já budu souhlasit s EU ústavou, jinak ne.
Zrušte různá nesmyslná osvědčení a jiné pitomosti, a já budu souhlasit s EU ústavou ,jinak ne.
Stanovte odvody ze soc. pojištění a zdravotního pojištění na polovinu, a já budu souhlasit s EU ústavou , jinak ne.
Stanovte všechny daňové sazby na jednotnou sazbu 15%, a já budu souhlasit s EU ústavou, jinak ne.
Zakažte socialismus a po desetiletí poctivé trmácející práce bude lépe, jinak ne.
0 0
možnosti

mso

23. 6. 2004 14:48
ANO, ale...
Ja jeste nemam hlasovaci pravo, ale pokud si politici s referendem nepospisi tak to stihnu i ja. Pokud budu moct dat v referendu hlas, tak ho dam a odpoved bude znit ANO. EU ustavu potrebuje(nemluvim konkretne o tehle), a podle me je spravne, pokud bude mit vyssi pravomoc nez ustavy narodni. Soucasny navrh neni uplne nejlepsi ustava jakou by evropa mohla mit ale jako zacatek je to podle me velmi dobre. Co se tyce obsahu ustavy(finalni podoby ke ktere by se jednou mela evropa dostat), tak by urcite mela obsahovat chartu zakladnich prav a svobod, mela by zahrnovat funkci predsedy(popr. presidenta) unie, a mela by odsuzovat valku. Jestli nejaka zemne odmitne ustavu tak to podle me znamena ze by se meli predstavitele unie pokusit o novy a obcansky prijatelnejsi navrh nez je ten nynejsi.Tolik k memu nazoru
PS: Jsem priznivce ODS a V. Klause, ale to mi nezakazuje byt eurooptimistou.(stejne jako mi to nezakazuje odpor vuci vlade)
0 0
možnosti

Isbjoerna

22. 6. 2004 23:44
Vzhledem k tomu,
, "...bude pro vládní politiky těžké lidem vysvětlit, že přijetí na první pohled složité ústavy neznamená "rozpuštění Česka" v Evropě..." ------- navrhuji, nevysvetlovat, co ustava NEznamena, ale JEDNODUSE predlozit text teto ustavy kazdemu obcanovi a nechat ho, aby se sam (spolu s rodinou ci prateli, popr. odbornymi poradci) zamyslel, co ta ustava ZNAMENA pro jeho osobni zivot.
0 0
možnosti

Cynyc

22. 6. 2004 22:57
Uzasny
Vsichni vedi o EU a jeji ustave h...o, ale fanaticky papouskujou blaboly, kterejma nas krmi ODS a nas "prezident". Povazuju za krajne pravdepodobny, ze cela EU ustavu prijme, jen my si urizneme svetovou ostudu. Coz bude uplne v poradku, protoze Cesi jsou v prumeru ubohy, omezeny, liny xenofobove, neschopny se vyrovnat s vlastni minulosti, ktera je nemene uboha, takze driv ci pozdeji nas ta ostuda stejne ceka.
0 0
možnosti

Pongo

22. 6. 2004 23:17
Re:
"...Cesi jsou v prumeru ubohy, omezeny, liny xenofobove, neschopny se vyrovnat s vlastni minulosti, ktera je nemene uboha..."
 
Jasně, jen ty, Kyki a Shimi jste nadprůměr...:D:D:D
0 0
možnosti

Baxter

22. 6. 2004 16:33
Ústavu ano
Pokud existuje EU je logické aby její existence byla vymezena ústavou. Už v dnešním světě je dost velkým problémem fakt, že zatímco ekonomika funguje globálně. Zákony fungují lokálně, to znamená že ekonomika se nemusí řídit žádnými zákony. Tato skutečnost je zásadním problémem fenoménu globalizace. Ústava EU má vymezit právní rámec unie tak aby mohla fungovat a z toho důvodu je v budoucnu nezbytná.
0 0
možnosti

Johny_S

22. 6. 2004 16:37
Re:
Ale ne v takové podobě, jaká je navržena teď.
0 0
možnosti

hovnival-

22. 6. 2004 15:23
@@
 
Rikam NE. Frantisek take rika NE. Protoze jsme oba Cesi, znamena to tedy, ze ustava neplati!!
 
0 0
možnosti

Kleki Petra

22. 6. 2004 16:36
Re:
ANO. Vlastně NE! Nebo počkej.. ANO... NE... sakra teď nevím, tys mě úplně popletl!
0 0
možnosti

renek

22. 6. 2004 11:37
Ústava EU...
..říkám NE socialistické ústavě, ale mám strach, že pokud tady zústane tato vládní koalice u moci, že si to ANO zajistí zase nějakým úplatkem a na dluh, který zase zaplatí až naše děti a jejich děti
0 0
možnosti

Johny_S

22. 6. 2004 11:40
Re:
Ono stačí, když bude Cyrda Šklebivý do zblbnutí opakovat, že nás jinak vyloučí z EU, což by mohlo spoustu lidí vyděsit. A když k tomu dodá, že to ve skutečnosti posiluje naše pravomoce, což neposiluje, zase by mu lidi mohli naletět.
0 0
možnosti

Ahasver

22. 6. 2004 11:13
NE!
Už žádné velké bratry.
0 0
možnosti

habit

22. 6. 2004 11:17
Re:
...jo, souhlas... jen bych to rozsiril i na sestry a dalsi sourozence. A taky rodice dokazou byt nekdy neprijemni - maticka Strana nebo taticek Stalin, to byl taky peknej vopruz...
0 0
možnosti

Ištván_Naštván

22. 6. 2004 11:07
Vzkaz cenzorům
Poněmčenec horší Němce.. Milý cenzore, majitel tohoto listu patří k národu, který nahnal 6 milionů nahých lidí do plynových komor. A ty cenzuruješ slovíčka. Nejsi náhodou stejné prase jako Mengele?
0 0
možnosti

Ištván_Naštván

22. 6. 2004 11:04
Taky jsem psal
Taky jsem psal, že v hlasování o euro ústavě dám N, protože stejně jako v referendu o vstupu mi chybělo ANO, ALE...
Nechci socialistický spatlanec pod vedením Verheugenů, Prodiu a jiných socialistických zrůd.
0 0
možnosti