- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud by došlo k privatizaci automobilky přes kupóny, už by neexistovala. Prodej do koncernu VW byl nejlepším řešením. Přímé prodeje ovšem není možno paušalizovat, je tam velké riziko privatizace lidem v "elitní" skupině, která byla tehdy u moci. Příkladem jsou prodeje městských a obecních majetků, které si mezi sebe povětšině rozdělili politici, kteří byli v zastupitelstvech a ve vedení měst a obcí, povětšinou z ODS a ČSSD.
Kdyby privatizaci řídili lidé jako Vrba, nikoliv Klaus, byli bychom dnes už někde úplně jinde.
Nebyli. Ten plán byl rozkrást státní majetek mezi připravené (tzn. STB a jejich kamarády), politici byli jen snadno nahraditelné figurky. Není dobré zapomínat např. na náhlé úmrtí ministra Slavomíra Stračára.
Pane Vrbo, zachránil jste, co se dalo, co se týče Škodovky - Renault nebo kuponovka? :D:D:D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D na tom je krásně vidět, jak to měli pěkně připravené zloději
A jak by Škodovka po kuponovce vypadala, to už nám neprozradíte, pane Packane ?
Ona už zamýšlená možnost spojení Škody s Renaultem byla dost děsná představa. Že bychom tu dělali něco jako béčko od Dacie ?
Ostatně osud Avie byl dostatečným varováním.
Z přímých prodejů jediný úspěšný. Tak buďte féroví k době, o které možná ani nevíte, jak to tehdy bylo.
ten měl dostat vyznamenání, ne ten proruský pohůnek napojený na rublovod IVK
...to by ho ovšem musel dostat před rokem 2003, anebo po roce 2023. Vše ostatní by pro něj nutně musela být akorát urážka a ponížení.
Vrba by to samozřejmě sám nikdy nebyl schopen udělat - stojí za tím hlavně Pithart, Tomáš Ježek, na druhé straně Carl Hahn, Hanuš Holzer aj. Ve výběrovém řízení měly zájem více než dvě desítky firem včetně BMW.
šlo o to, že uhájil Škodovku před tím, aby šla do kuponovky
Nevěděl jsem, kdo Škodovku před tím škůdcem zachránil, teď už to vím.
Jinak včera jsem si dal tu práci a shlédl celý rozhovor s Thomasem Schäferem na ČT24. Určitě měl z WOBu už dávno nakázáno, co a kde bude říkat. Ale i tak jsem nabyl dojmu, že to zase taková tragédie nebude. A že se Superb bude stěhovat do Bratislavy? No a co? Však je pravda, co řekl Schäfer, podobné modely na jednu linku. Technicky to tak prostě je. (Mám zkušenosti z koncernových svařoven a chápu to, protože vím, jak se staví karoserie a co je na to potřeba.) Co mají pak říkat Španělé s jejich Seatem? Kodiaq a jeho Nachfolger bude v Kvasinách, Fabia v MB, atd., prostě zle ještě není. Já mám daleko větší hrůzu z toho, že takovej Schäfer zcela vážně řekně, že elektromobilita je důležítá a že v krátkodobém a střednědobém horizontu zásadní a hlavní náhradou spalovacího motoru (parafrázuji). Tady jsem si myslel, že mimo je jen EU.. Ale tak lidi jako Schäfer asi se zásuvkami mít problém nebudou. A s cenou například takového Etronu také ne. To jsem už ale odbočil.
Ja se spis bojim, aby Skoda nezacala delat auta podobna Daciim.
Pitharta - Levharta moc nemusím, ale za výběr pana Vrby na MPO ČR jednoznačně palec nahoru :-)
Přesně jak říkám kudy chodím. Klaus zvoral na co sáhnul. Tohle. Naštěstí nestihl.
...mám ovšem trochu pocit, že to nebylo ani tak "zvorání", jako spíš úmysl a cíl.
Kdyby nic jiného, tak privatizace prodejem skupině VW byla skvělá. Klaus se s tím později i chlubil.