- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řada nesmyslných zákonů a nařízení z dílny ČSSD a jejich ministrů je podle mne zločinem na pracujících občanech, s jejichž odvedenými daněmi ČSSD zacházela nehospodárně. ČSSD by za to měla být potrestána tím, že se nenajde dost bezmozkových voličů, aby se dostala do sněmovny i v dalším volební období. Pokud tomu tak nebude, voliči ČSSD jen prokáží svoji bezohlednost,nemorálnost a sobeckost vůči tomuto státu a jejím občanům.
Jen dotaz, koho by měli podle vás voliči poslat do sněmovny.
Děti politiků by měli chodit do speciálních škol už z principu?
Oni chodí rasově a společensky se segregují do velmi drahých soukromích škol.
Ale ano každý sluníčkář a každý politik v čele se Šabatovou a ministryní školství by měl bydlet v Chánově nebo Jirkově a chodit tam do školy.
Brzy by bylo po inkluzi a problém s těmi kteří mám to vybílí, by byl rychle vyřešen.
Celá inkluze, popírání rozdílu mezi rasami, ale i programový homosexualismus EU nejsou nic jiného než dočasné Pyrrhovo vítězství ideologie nad realitou tohoto světa.
Sluníčka mohou tisíckrát opakovat své ideologické lži ,ale nic nezmění na tom, že to co jsou bylo vykoupeno mililoný jejich předky, kdy vítězili jen ti schopní a ti předávali dál své geny a právě tento princip spolu s drsnými podmínkami v Evropě vedl k tomu, že má dnes průměrný běloch IQ mírně přes 100 a ti kdo pochází z Afriky nebo Indie v průměru o 20 bodu horší IQ. V Africe zkrátka stačilo být rychlý a člověk mohl přežít i bez špetky intelektu. Člověk by předpokládal, že poznání téchto jednoduchých pravidel evoluční biologie povede k tomu že ti inteligentní budou podporovat právě své a vytvářet jim podmínky pro to, aby tento základní princip dále přinášel své ovoce. Kupodivu opak je pravdou , dovoz černoušků jede na plné obrátky, prostředky se neutrácí na vzdělání těch schopných ale na to promíchaní schopných s neschopnými, problém je že výkon tymu je limitován výkony nejslabších členů tohoto tymu a stále platí, že když Alberta Einsteina začleníte do kolektivu obyvatel Luníku 9 nezískáte kolektiv Albertů ,ale přijdete o Alberta.
Kdo popira rozdily mezi rasami? Jen se meni zamereni vice na cloveka, konkretniho jedince, nez posuzovani a zobecnovani podle vnejsich znaku.
Kam šlápl slunečník, tam přichází zkáza a zmar. Platí obecně.
Ono není až takový problém provést inkluzivní vzdělání u fyzicky postižených dětí, problémem je spíše inkluze v případě, kdy jde o postižení psychické. On takový autista dokáže rozvrátit systém vzdělávání v celé třídě, a když i renomovaný odborník během speciální 4-hodinové porady o konkrétním případu autisty prohlásí, že se s tím nedá nic dělat, že to chce od učitele jen (cituji) "zapít a přežít", tak co si mohu o takové inkluzi myslet?
A přitom jisté řešení (pro třídní učitelku a pro její třídu), spočívající v ponechání propadnout takového autistu do nižšího ročníku, není řešením, protože následující rok prý zlikviduje další kolektiv. Tyhle děti (jde o 5. třídu) prý už na něj jsou zvyklé...
A bohužel jde o spádovou školu a navíc nespolupracující rodiče. Přitom prý zvládá tak první 2-3 vyučovací hodiny a pak už je to horor. A s návrhem, kdy by se inkluzivního systému vzdělávání účastnil jen ve svých "světlých chvilkách" (tj. na počátku vyučovacího dne) a pak by se o něj "staral" nějaký jiný odborník, rodiče nesouhlasí (tedy ne že bych se jim divil, pro ně je v takovém případě pobyt syna ve škole alespoň částečným "vysvobozením").
Podle nejlepšího odborníka na problémy autismu u nás to prostě řešení nemá...
Těžší formy autismu asi nejsou to gros inkluze... Odborník má pravdu, ideální řešení asi nikdo nezná. Osobně si myslím, že podobné děti nemohou být v běžné třídě, hlavně pokud nespolupracují rodiče.
Každé dítě k tomu, aby se vůbec snažilo, potřebuje zažít pocit aspoň drobného úspěchu. Jakého úspěchu může dosáhnout mezi těmi, kteří jsou už na startovní čáře míli vpředu? Inkluze je i pro handicapované medvědí službou. Nakonec se od některých z nich asistent nebude moci ani na minutu otočit, protože by se v nestřeženém okamžiku mohli stát obětí šikany.
Aby nedošlo k mýlce: Považuji inkluzi za výbornou věc tam, kde handicapovaný žák nestačí například fyzicky kvůli nemoci nebo úrazu, ale intelektem ano. Vozíčkář do třídy patří. Autista ne, ten všechny ostatní brzdí a sráží. Atd.
mě děsí hlavně to, že (možná že) inkulze pomůže pár dětem, těm, kterým nepomůže je ovšem většina. spousta práce navíc pro učitele, malé platy a ve výsledku toho budou děti umět méně.... je jednoduché domyslet si kam to povede. nedivím se, že je nedostatek kvalitních učitelů
Tento systém z dětí vychová univerzální hlupáky (tzv. ovčany) a zadupe v nich jakoukoliv odlišnost. Výsledkem bude tupé stádo, které bude moci vládnoucí třída snadněji ovládat.
A v cem je drivejsi system: vsichni musi umet to stejne, zvladnout stejne mnozstvi uciva ve vsech predmetech, umet presne to, co rika ucitel... lepsi pro vyvoj individuality?
Stát má dvě možnosti bud bude budovat veřejné školství pro schopné, s tím, že mu běžné školství bude produkovat schopné lidi nebo může budovat školství pro kdejakého exota přesvědčovat sám sebe, že například z inkludovaných cikánských inteligentů složí novou akademii věd.
Ono se stačí podávat do USA. 50 léta školství v USA vyprodukovalo 14% všech světových vysokoškoláků a vyprodukovalo generaci , která za pomoci evropanů v další dekádě poslalo člověka na Měsíc. Pak sluníčka s národní gardou začala do škol inkludovat černé u kterých se brzy jediným předpokladem a schopností studovat stala barva. Kam to vedlo ? Stačí se podávat do dnešních USA, školství vyprodukovalo města jako Detroit, milionové město v kterém je 80% obyvatel černých a 50% fakticky negramotných. Všichni prošli povinnou školné docházkou v USA .