- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Praha se stále více zadlužuje, ale bude se ještě stavět rychlodráha? Doufám, že kvůli tomu nesmyslu nebudou zbytečně prodlužovat dostavbu podchodu, protože ten je mnohem důležitější.
To není kvůli rychlodráze, na kterou se v dohledné době rezignovalo. Možná tak za 10 let. Mimochodem, to by byl projekt Středočeského kraje a ne Prahy.
Důvodem, že není dosud otevřen podchod pod stávající železniční tratí je ten, že pozemek (bývalé stavebniny na Dejvické), kde má ústit na povrch, je v konkursu a jsou tam klasické soudní tahanice, co to zdržují. Dokonce je ten podchod v části vedoucí pod železniční tratí už postaven. Chybí jen samotný výlez na povrch. Takže až se jim podaří vykoupit ten pozemek a zbourat stavebniny, tak může být podchod celkem rychle dobudován. S rychlodráhou z Kladna to nemá opravdu nic společného.
Paní redaktorka zjevně neví, o čem píše. Napřed napíše, že se tam bude jezdit jen směrem do centra, a o pár odstavců dál najednou jen směrem z centra. A kde má ulice Milady Horákové křižovatku s ulicí Milady Horákové, nad tím se asi taky nezamyslela.
Já nevim jak vy, ale já tam ten podchod prostě vidim, jenom je posunut o pár metrů směrem na Dejvickou:
Ta viualizace už dávno neplatí. Je to celé trochu posunuté. Problém s podchodem pod železnicí je v pozemku bývalých stavebnin na Dejvické, který je konkursu a soudní spor se vleče. Pod smotnou železniční tratí je již vybetonován v předstihu tunel, ale výlez z něj na Dejvickou čeká právě na zbourání těch bývalých stavebnin.
A bude nejake parkovani na Letne, kdyz pojedu na Spartu?
už jsem přemýšlela, že se tam tak v půlce září postavím k Hradčanské a začnu sbírat podpisy. Špatně dopravně obslužnou situaci vylepšuje jen mírně 131 a bezmocně zírat na přechodu, jak mi ve chvíli, kdy běžím pozdě do práce, odjíždí spoj, je fakt výhra.
Když běžíte pozdě do práce,tak Vám ani podchod nepomůže.
pokud vy osobně z metra vylézáte (po čtyřech?), tak ostatní cestující včetně mě na ulici z podchodu vycházejí. A zrušení podchodu pod tratí je opravdu velmi hloupé, trať na Kladno je dost frekventovaná. Navíc je tam přestup z metra na autobus 131, takže pěší provoz poměrně značný a riziko přebíhání cestujících přes trať velké.
A ještě žádný příspěvek od kosmopolitního Moraváka nebo Slováka o tom, jak je to na Hradčanské strašné.
Že se ztratil kvůli špatné navigaci, nemohl si koupit lístek v automatu (moc složitá obsluha nebo neměl drobné a karty to nebere), SMS jízdenka mu nepřišla, chytil ho agresivní revizor, špinavé, hlučné, pomalé metro atd.
hmm, čo Vy máte za psychické problémy? na hradčanské je to strašné pre každého a keď musím na kulaťák tak radšej od Smíchova ako od Letné - autom. Tak už tu je ten príspevok aby si bol spokojný
Chudáci bagry
Uspořádal bych sbírku - také mají svá práva!
Místo dříve bezpečného podchodu pod železniční tratí budou nyní lidé nuceni přecházet železnici s frekventovaným provozem. Zrušení podchodu je naprosto zcestné, nelogické a nebezpečné.