- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Praha se zajímá také o myšlenku dobíjení elektromobilů mezi sebou, aby nebyla nucená stavět v historickém centru příliš mnoho dobíjecích stanic
Takže v Praze se plánuje takové perpetum mobile, ne? Mohl by někdo novátorům vysvětlit, že když přelejji energii z auta A do auta B, tak sice v autě B přibyde, ale v autě A ubyde. A ještě k tomu budou ztráty při přelévání. Rozhodně nic nezískám.
Jak takovej maraton vlastne probiha? To jako prijedou s napadem, dostanou k dispozici nejaky predepsany knihovny a ostatni jedou z hlavy? Za 48 hodin se bez pripravy da vyvinout neco mozna castecne funkcniho, ale rozhodne ne pouzitelnyho.
Jinak by byl hezkej folklor, kdybych se mohl kazdyho semaforu zeptat, kde nejbliz se toci neco jinyho nez Staropramen nebo Krusovice, ale za me je to trochu overkill :)
A jako všecko ostatní, i todle bude nějakým způsobem zneužitelný, takže za x desítek elt budem nostaligky vzpomínat, jak zastávka znamenalo sloupek s cedulkou a nic víc.
to jako když si někdo na té blbé zastávce zapálí tak to dá echo měšťákům? Protože k čemu by tam ten senzor na kouř byl. Doufám že první "chytrá" zastávka bude u přívozu do zoo
Porotu ohromila chytrá zastávka, o problému na trati se lidé doví okamžitě.........
A mě ohromuje, že to tu visí celé dopoledne. Opravdu zpráva dne.
Napad hledat vymoly za pomoci sensorickych dat z aut/mobilu byla vypsana jako soutez tusim Bostonem asi 5 let zpet. vzpominam si, ze nakonec zjistili, ze data z aut maji "moc velky rozptyl", protoze se ridici proste diram vyhybaji tj, ikdyz tam dira urcite je, tak ve vetsine dat nebyla videt, takze vysledek nebyl tak dobry jak se cekalo.
"Spousta kolegů z IT je zvyklá pracovat v noci a přes den spát" - Proc asi? Protoze v noci je ticho a je mozne se lepe soustredit po dlouhou dobu.