- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Typická situace. "Sežeňte si potvrzení od zloděje, že se přiznává, že vás okradl."
To je jeden z výdobytků bruselské administrativy. Hlavně, že nám normují každý lejno.
Manželé Mackovi si koupili službu od aerolinky, o které nikdy neslyšeli, v oboru, který je legendární svou volatilitou, za cenu absurdně přemršťěnou. Je to velmi nepříjemné, na druhou stranu je to ukázka velké finanční negramotnosti a nezodpovědnosti.
To že Germania prodávala letenky do poslední vteřiny není podvod, ale samozřejmost – s velkou pravděpodobností probíhaly do poslední vteřiny rozhovory s potenciálním investorem, který by je vytáhl z bryndy a nikde není napsáno, že se to nemohlo podařit a Manželé Mackovi teď mohli mrznout na Islandu.
Spíš mně to připadá jako PR článek asociace cestovních kanceláří
Bude to vysetrovat OLAF?
U Emirates byly letušky většinou Polky, s nimi jsem se snadno domluvil. Nosily mi jedno víno za druhým. Říkaly, že jsou u společnosti spokojeny, že jim dobře platí. Po přestupu jsem zase měl vedle sebe mladého Španěla. Ten mi soustavně objednával vodku, už jsem to ani nechtěl, ale držel se mne jak klíště až do Manily. Já jsem byl stejně dezorientovaný jako on, ale on mi věřil nebo mne miloval. To jsou humorné zážitky z cest.
Ten článek zní jako reklama na cestovky, že by se to nestalo. Nechci rýpat, ale tohle řeší skoro všechna cestovní pojištění, co existují. Ovšem pokud žádné neměli, tak leda ten chargeback. V minulosti, při krachu SkyEurope, to fungovalo.
Největší gól je, že chlápek, co vedl Germanii, stejně jako další zkrachovalé aerolinky Small Planet, teď nastupuje do čela německé pobočky Smrtwings....
Je to samozřejmě velmi nepříjemné. Na druhé straně nechápu to tvrzení, že prodávali letenky před krachem. To je jako říkat, že někdo těsně předtím, než umřel, tak ještě žil.
Stejně jako Primera Air na konci minulého roku. Ze dne na den konec, nulová komunikace, stránky vypnuté. Ani obyčejný mail, že se něco děje neposlali...
Mela jsem u Germanie rezervovane letenky na brezen-duben pro vice lidi za hidne, hodne vysoke castky. Nastesti jen rezervaci, nic jsem neplatila. Vim, ze zkrachovali, presto mi od nich v minulych dnech prisel mail s pozadavkem na zaplaceni faktur. Kdyz jsem se ohradila mailem na helpdesk, napsali mi “doufame, ze chapete, ze vyreseni vaseho pozadavku nam chvili potrva”. Podle me bud absolutni nedbalost, kdy zapomneli vypnout automaticke maily, nebo jasny pokus o podvod. Jsem rada, ze jsem jim nic nezaplatila.
měla jste jim poslat 10Kč s tím,že jste zkrachovala a víc nemáte