Tisková prezentace NEI vyzněla více jako reklama na nový film Zdeňka Trošky.
"Bude to role mého života, budu tam totiž hrát sama sebe," prozradila Dolly Buster, která ovšem na volební kandidátce musí být uvedena pod svým občanským jménem, tedy Nora Baumbergerová.
"Přemýšleli jsme, jak ten problém vyřešíme, protože to se obejít nedá a nakonec to bude tak, že za jejím jménem a věkem bude uvedeno povolání: podnikatelka Dolly Buster," řekl předseda NEI Richard Knot.
Nezávislá iniciativa také jako vůbec první z kandidujících stran a hnutí představila volební spoty, které bude stejně jako v případě dalších kandidujících stran a hnutí vysílat Česká televize.
V jednom ze spotů třeba Baumbergerová dojí krávu a zároveň voličům říká: "Byli jste zvyklí, že vás politici dojili do poslední kapky." To je podle ní třeba změnit. Na závěr spotu bere do rukou vidle a doprovází to slovy: "Je načase vykydat starý hnůj."
Náklady na volební kampaň NEI jsou podle Knota jen v řádu tisíců korun. Dolly Buster přesto očekává, že by strana mohla získat osm až deset procent voličů.
Volební spoty kandidujících stran v délce 60 a 120 vteřin bude Česká televize vysílat s výjimkou neděle od 26. května do 8. června. Prostor pro volební reklamu v minutové délce poskytne také Český rozhlas.