- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
D1 je starý dluh ČSSD a také Zemana! Původně se měla napřed stavět "severní" trasa dálnice! Spousta náklaďáků by dnes volilo severní spojení a D1 by se mohla v klidu opravovat i rozšiřovat!!!
Nabízí se otázka, zda až přijde kalamita 16. prosince 2019 bude v tom místě již dálnice v provozu, nebo budeme mít za sebou 3. výběrové řízení (výsledky předchozích dvou budou napadeny a u soudu), a Ťok nás bude ujišťovat, že do roku 2029 se to stihne... nějak.
proste se maka a neni cas se zaobirat kapani a ucelovkou plebsu vc. jejich zkourumpovanych a kradnoucich zastupcu v parlamentu. komu nestaci k slepemu nalsedovani sekty ANO kobliha, ten je nepritel statu a je na nej treba zakleknout.
Kýho výra: "Lidovci chtěli také ve Sněmovně prosadit, aby vládu vyzve ..."
Co je vláda vyzve? Něco jako lemrouch?
Vážená redakce, čtěte už konečně jednou po sobě ty bláboly!!!
Lemrouch me asi nikdy neprestane bavit :D
Možná Vás překvapím, ale v USA jsou také dálnice v režimu 2+2. Z osobní zkušenosti vím, že takto funguje I-70, I-15, I-76 a I-25. Tyto dálnice vedou přes stát Colorado, ve výškách až 9 000 stop (I-70) a věřte mi, že tam zimu zvládají daleko, daleko lépe než u nás.
Patří pod příspěvek Pavla Martinka.
Kdyby ti, kteří o rekonstrukci D1 rozhodují, po ní museli denně jezdit, dávno by měla D1 čtyři pruhy.
Problém je krátkozrakost našich vládních činitelů. Až bude dálnice zrekonstruovaná, bude její stav odpovídat požadavkům, které byly před patnácti lety. Nikdo nepočítá s nárůstem hustoty dopravy. Plánovat se to mělo podle předpokládané potřebné kapacity na konci doby životnosti zrekonstruované dálnice. Takže 4 + 4 pruhy všude a 5 pruhů do kopce.
To je nesmysl, chybi D35, ktera vam ty dva pruhy navic da, a chybi VRT, ktera vam cast nakladni dopravy posle na koridory a vetsi cast osobni dopravy, predevsim verejne na VRT...
Jako udrzba silnic je fakt hodne narocna na to, abychom meli nejkapacitnejsi dalnice v evrope...
Rozsireni na 3 az 4 pruhy je mozne v exponovanych mistech jako jsou mestske okruhy, ale jinde max. 2-3 postaci... Soucasny problem je prave v tom, ze je tam otevreny jeden pruh a ze nekdo opravdu nepocital s tim, ze prijde zima..
Babiš ho nejdříve kritizuje a pak ho ochrání před grilováním. Taková dvojí politika. Navenek pro voliče ho zkritizuji, abych u voličů získal body, ale když to mám řešit, tak ho prostě ochráním. Populisti z ANO v tom umí chodit.
Jako se vsim, u volicu se dela hezkym a pak svaluji neco jineho...
D1 byla plánována v 60. letech jako čtyřpruh. Tehdejší intenzita dopravy nebyla ani desetinová. Nechápu, proč už dávno není v celé délce šestipruh, ve zvlášť zatížených úsecích (např. u Prahy či Brna) osmipruh. Vždyť tam kolabuje doprava pravidelně i když se nic neopravuje. Jen na spotřební dani z paliva se vybere ročně přes 80 miliard, peněz je na to dost. Ale to by politici neměli na úplatky voličům.
Jo jo, stavět smlouvy za stovky miliónů na "doufáme" je opravdu hodné hesla "povedeme stát jako firmu" - ale k bankrotu.. Ale stát snese všechno..
Zajímavý názor, ŤOk dle ODS může za to, že soukromá firma neplní smlouvu
Kdyby neplnila státní, tak s ODS souhlasím, ale tohle je úlet
Ťok je tam na to, aby si tu soukromou firmu pohlídal. Ne sám osobně, ale má na to spoustu podřízených. Obhajovat se že nepočítal v prosinci se sněhem, ze sebe udělal akorát hlupáka.