- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
beztak si nás pletou s Čečnou, vstupme do ruské federace. Máme s Rusákama toho tolik společného.
je tunel na prachy,stejně jako chytrá dálnice a mnoho dalších.Co ostatně čekat,když tady lobuje každý,kdo získá sebemenší politickou moc včetně premiérů.
sponzorují spoustu podnikatelů a celých podniků, které z nich jen dolují peníze, a pak se lidé diví, jak jsou železnice prodělečné. Vše je otázkou "šikovně" zformulovaných smluv, které poskytují právní ochranu pro legální tunelování našeho největšího státního podniku, který stát musí dotovat, protože v podstatě nemá jinou možnost. Ale to u nás není žádná novinka, velké soukromé firmy vždy nejvíce vydělávají na státních zakázkách, obvykle silně předražených, placených z našich daní, i když navenek působí, jak jsou úspěšné a manažersky zdatné. U ČD je to jen nejvíc markantní, protože o jejich dotování se nejvíc píše. Není to ale problém jen ČD, ale celé společnosti, jejíž výkladní skříní ČD jsou.
Řešení je jednoduché - jak píšu níže, stačí privatizovat..
ihned vyhodit. Za své činy ručí veškerým svým majetkem dle obchodního zákoníku, takže veškerý majetek obstavit na zaplacení jeho rozhodnutí a samozřejmě ze zbytku vyvodit trestní odpovědnost. Tihle lidé si zvykli dělat výběrová řízení a po nich pak podepisovat nevýhodné dodatky. Podobné to bylo s Kapschem a další u silnic a mýta.Taková svinstva se ve státní správě dělají. nechápu, proč podobní darebáci nepřichází o svá místa a nejsou hnáni tvrdě k odpovědnosti.
Právník laik?
Na to se dá říct pouze jedno - okamžitě privatizovat České dráhy! Jak říkal Radim Jančura (Student Agency): "Lidé si myslí, že České dráhy dělají nějakou charitu, že jezdí do
malých vesniček, kde prodělávají. Jenže dráhy prodělávají, protože
špatně hospodaří! Dostávají tak obrovské dotace, že kdybychom dostali
stejné peníze v dálkové dopravě, tak náš vlak, který je koncipován jako
nejluxusnější v Evropě, může jezdit úplně prázdný." A tak je to se vším, i s dopravním zdravotnictvím - soukromník nechá u jakéhokoli lékaře udělat mašinfíru potřebné zdravotní testy a pak jeden jediný lékař u ČD vyhodnotí, jestli je ten člověk schopnej jezdit s vlakem. A tudíž okamžitě zruší veškeré dopravní zdravotnictví, protože ho nebude třeba. DOST BYLO SOCIALISMU - PRIVATIZUJTE DRÁHY! (a lesy a energetiku a...)
Hlavně, aby Řebíček nechal zprivatizovat to Řízení letovýho provozu. To musí bejt v souktromejch rukách.
je mi z vas vsech nabliti
MudaFuka. What does it mean? MotherFucker? Proč takový ošklivý nick?
.....prostě nejde, v pátek "musím" s ČD do PHA.Už teď se bojím, co se zase stane...za poslední 3roky jsem nasbíral, jednou stržená trolej před PCE, jednou chcíplá lokomotiva prakticky na stejném místě +- 100m,pravidelná drobná zpoždění od 30 po 90 min. bez jakékoliv omluvyči jeno informace proč,nebo co se stalo,perličkou bylo jedno zpoždění nad 300 min na příjezdu, kdy teda milostivě vrátili jizdné a nikam se nejelo a to poslední pozitivní.....ve 3.....slovy:třech případech jsem dojel přesně na čas. Dráhy jsou jeden veliký "cirkus" v této republice! Ale za ty prachy......no nedělejte takový byznys!
"Z poliklinik houfně odešli a dál odchází odborníci, kteří mohou vydávat osvědčení o odborné způsobilosti pro zaměstnance drah, a začíná to být velký problém. ....."
Drahy budou investovat, jak je psano, do budov - do cihel a cementu. O tom, ze by investovaly do personalu se nepise. Aby tam nejaci vohnouti vubec zbyli. Tschuuussss.
[]
Reklama
Nechápu jak může být nadpis ČD sponzorují Chrenkovi zdravotnictví, když to je naopak. MF dnes se zase chová trochu bulvárně
dříve ČD investovaly do provozu jen jednoho svého zařízení 25 miliónů ročně, což je za 5 let 125 milonů Kč dotací, teď se to otočilo a Agel jim bude platit 180 miliónů za 5 let, což je 300 miliónů výnos pro české dráhy. Nevidím nic na tom, když z těchto peněz zainvestují do svého majetku 41 miliónů, ty budovy jim zůstanou i po uplynutí nájmu
ten článek je napsán dost tendenčně
Taky nepíšeš fakta. Agel s tím nemá kromě majitele nic společného ( a to ani v Agelu Chrenek oficiálně vůbec nevystupuje - viz smlouvy o smlouvách atd. ).