- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Super! Fofrník na každý kostel! A soláry taky - kostely jsou orientované W-E, takže jižní strana střechy se přímo nabízí. Teď už jen co s tím nápadem pořídíte ve Vatikáně když neuspěli ani mobilní operátoři. A že by se ty věže hodily
Jak studenti ještě nechápou souvislosti, tak je to naivní až úsměvné.
Orientace dopravy na kolo je zásadní chyba. Je to značně kontraproduktivní, neboť jednak kolo umožňuje přesun z místa na místo s nižším výdejem kalorií, jednak výroba kol s ocelovým, či nedej bože hliníkovým, rámem výrazně zatěžuje ekosystém produkcí oxidu uhličitého. O škodlivých emisích z pneumatik a brzd nemluvě. A to ani nemluvím o současném zvráceném trendu protežování kol s akumulátory, které zatěžují životní prostředí ještě mnohem více.
Měli bychom se více orientovat na přespolní běh, ten je v těchto ohledech mnohem lepší alternativou.
Najlepsi by bol cezpolny beh 'na boso', inak vznikaju emisie z podrazok.
Správně, kostely zateplit, a udělat z nich fitness centra!
Tak nám zničili hospodu Terč na kolejích VUT. Zateplili a udělali z ní fitko
"Jaká bude role a budoucnost České republiky, malé země uprostřed Evropy? Země by měla mít platformu, kde by se o těchto tématech demokraticky diskutovalo"
Platforma je - je to internet. A rozhodně si nemyslím, že by tato platforma měla být zredukována na nějakou vybranou stránku "xyz.cz" cenzurovanou neziskovkou "Dobro o.p.s."
Ředitel zoo jim poradil, aby se do volné přírody vypouštěly nepůvodní druhy??? A objev stavu, že jsme nejateistictejsi země v Evropě, to je na nobelovku
Proč kolo ? Není to málo radikální ? Vypustit Čechy do ulic + vlky a medvědy. Kdo neuteče, změní se na ekologické krmení. A vyřeší to i důchodovou reformu ...
Malá ukázka toho, čím se zabývají naši noví bojovníci za to lepší příští. Až dokončí svá studia, budou někdy i k naší společné škodě moci za vydupané finance svoje bláhové projekty realizovat.
Pro začátek by stačilo, kdyby se vedle tvorby krajiny zaměřili na podstatné zvýšení užitné hodnoty naší silniční a železniční sítě, na uklizení hnědých polí, na kultivaci divokého stromoví a na uklizení hlavních tříd i ulic našich měst od bodláčí.