- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"U poloviny nehod zaviněných alkoholem bylo u řidiče naměřeno více než 1,5 promile alkoholu," - evidentně by zavedení německého limitu neuškodilo (0,05%)..
.-.
p.s. Když se podíváte na statistiku nehodovosti, tak máme stabilní pokles už od r. 2003 s dvěmi výjimkami -
Tou první je zavedení bodového systému - nárůst mezi roky 2006-2007 a druhou, když po půlroční pauze zas mohla měřit městská policie.
Povolme si jedno pivo a každý druhý si dá 3 a pak vyjede.
Nevidím důvod proč to měnit.Máme relativně limit 0.02% a to stačí. (dle mého názoru)
jistě, ale důležité je, že to 5 let po sobě klesá a že jsme téměř dohnali vzorové Rakousko, které na tom překvapivě není tak dobře. První půlrok zatím signalizuje tento ukazatel už pod 60 mrtvých a to už by se průměru EU velmi blížilo.
Silnice nejsou o nic bezpečnější než dříve.To jen motorový park je lepší a bezpečnější.Za bezpečností není ani práce policie.To spíše cena benzínu která některé donutila ubrat plyn či zvolit jiný způsob dopravy.Také jsme více vyježdění než dříve.
Silnice jsou lepší - za posledních 5 let se opět rozšířil počet dálnic a eRek a také několik obchvatů měst a vesnic.
Bezpečnost silnic neroste, jen někteří blbci dostali trochu rozumu. Mně se u nás jezdí dobře, tzv. "piráty" potkávám velmi zřídka, velmi výjimečně jsou řidiči neohleduplní. Ještě abych nemusil, místo věnování se provozu, soustavně sledovat kde na mne číhají mí ochránci a skryté radary. Naopak bezohlednost a ztráta pudu sebezáchovy se projevuje u cyklistů. Soustavně jsou masírováni propagandou, že oni jsou ti dobří, enviroment cool a je jim proto povoleno vše. Například jízda v protisměru v jednosměrce, jízda po chodníku, jízda po přechodu pro chodce. Ještě chybí jízda v protisměru na jakékoliv silnici. Možná, že i toho se dočkáme.
Neslušní a nevychovaní lidé jsou ve všech skupinách. Jinak nevím jak u vás, ale tady na severu se ohleduplnost a rozum na silnicích moc nepraktikuje ...
A cim ted budou pojistovny argumentovat zvyceni cen povinneho ruceni a havarijnich pojistek ?
Vyse skod oproti 2012 vzrostla o 38 mil?
Zas tak priznivy vyvoj to neni ... "Česká republika stále patří do poslední čtvrtiny zemí EU s nejnižší úrovní bezpečnosti silničního provozu. Vývoj v České republice není tak příznivý jako ve většině ostatních zemí. V roce 2009 překračovala ČR s počtem 86 usmrcených osob na 1 mil. obyvatel o 23 % průměr zemí EU, což ji řadilo na 18. místo mezi státy EU. V roce 2012 se její postavení ještě zhoršilo. Společně s Portugalskem se dělí již o 19. až 20. pozici a s počtem 71 usmrcených osob na 1 mil. obyvatel překračuje průměr zemí EU už o 29 %. Kritickým se v ČR jeví zejména vývoj bezpečnostních ukazatelů týkajících se zranitelných účastníků provozu (cyklistů, chodců, motocyklistů a seniorů). Počty usmrcených a zraněných u těchto kategorií vykazují dlouhodobě výrazně menší pokles než v případě ostatních účastníků provozu" ....vice viz http://www.cdv.cz (http://www.cdv.cz/tiskova-zprava-9-pokles-poctu-usmrcenych-v-silnicnim-provozu-v-roce-2012/)
A když cena benzínu vzroste ještě o něco víc, vraky ze silnic zmizí úplně a pak bude ještě lépe. Protože auta mají víc airbagů, a hlavně mladí pitomci nebudou mít peníze současně na chlast a na řízení, budou si muset vybrat.
I když se nám budou snažit dobře placení papaláši tvrdit něco jiného, prostě byly rozpadnuvší se vraky nahrazeny o něco bezpečnějšími vozy, toť vše.
Vzhledem ke konstatnimu cislu, ktere rika prumerne stari vozu na nasich silnicich, je vas prispevek v podstate nesmyslny
Bezpečnost neroste. Jen se ti neukáznění pomalu vymlátili
Asi většina jo, ale zrovna předevčírem jsem viděla, jak ještě jedna taková neukázněná nehodu způsobila (asi někam strašně spěchala, káča jedna). Naštěstí šlo ale jenom o plechy.