- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Má praxe u dráhy z vyšetřování nehod říká,že k objasnění viny v takovém případě není složité,pokud nehodovou událost vyšetřují inspektoři s praxí.Pokud ale jsou, podle současného trendu, jen mladí a ovládají angličtinu,pak vyšetří kulový.
Pro diskutující jedná se o 4.mezinárodní koridor,který je v současnosti v rekonstrukci,teď je tam 1 kolej a přibude ještě jedna další,nedíval jsem se jak je to tam zrovna s výlukama,ale pokud tam nejaký jsou,tak to toho musi mit uz plnou hlavu
ja jsem si celou dobu myslel, zes to byl ty, ale nechtel jsem te prasknout
Když do Evropy ,tak třeba nahatý. Není to trošku ostuda ,že nemáme dvě koleje a chceme být rovnoprávným členem. Takhle to nepůjde soudruzi.
no podle me lokalka stejne jako ICE jezdi po dvou kolejich ....
Pokud by jely oba vlaky 60km/h tak je to 2km/1min a pocitam, ze jely rychleji.
ps pro hnidopichy: ano vysledek neni zasluhou E=mc2 presny :-)
... přesně tak... jestli to byly vážně jen dva kilometry, tak to vůbec není žádná sranda.... spíš úžasné štěstí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
všem zaměstnancům drah v každou lichou hodinu - to by bylo překvápko.
Alcolock do všech lokomotiv
To si tam na tom nádraží trhaj okvětní lístky jestli jo nebo ne?
Ale k tomu vyšetřování: Julius Fučík to tentokrát nebyl.
Jak mohl vyjet z Ješetic, když tam vlaky jenom projíždí - tam rychlíky nestaví.
V Česku staví rychlíky na každé mezi i mimo zastávky. Kolikrát už jsme stáli s rychlíkem desítky minut uprostřed polí. Asi proto se tomu vlaku říká rychlík od slova rychle platícího cestujícího naštvat.