- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jednoznačně buďme vděční za rozsvícená světla a za zimní pneumatiky v téměř letním počasí. Nové lékárničky na to mají také nezanedbatelný podíl. Ještě kdyby se podařilo prosadit, aby na silnice nemohly vyjet auta starší 5ti let.
letos je to víc o štěstí nebo matematicky je pozitivní statistická odchylka, protože je méně mrtvých , ale více těžce zraněných než v r. 2010, každopádně všechny ukazatele klesly na polovinu proti divokým 90.létům, takže zlepšení tu je, dokonce na úrovni nejslabších západních zemí jako je Belgie nebo překvapivě Rakousko. Na Němce, Angličany atd ještě ale pořád dost ztrácíme...
"všechny ukazatele klesly na polovinu proti divokým 90.létům" i ukazatele rosného bodu? ne, tím jste spíše myslel jejich věrohodnost, tak to jo...
přestaňte balamutit. kdyby se porovnávalo porovnatelné tak ten zázrak je mnohem menší. je zde sice více aut, ale zato máme daleko lepší dopravní síť a daleko lepší vozidla, podléhající daleko přísnějším kritériím. dále pak máme daleko lepší záchranný systém než v 90 létech. takže aby se dalo skutečně mluvit o nějakém zlepšení, muselo by se změnit myšlení lidí, a v to myslím nevěří nikdo. teda spíše naopak.
z toho plyne postavme všade dálnice i skrz města a bude to.
Škody způsobené masovým automobilismem jsou rok od roku vyšší, ale establishment řízený lobbisty si vždy vybere ten statistický ukazatel, který se právě hodí.
Vyhasíná Vám táborak z biomasy. Nebojte, 6,5 miliónová "menšina" řidičů je diskriminována a okrádána dostatečně.
já myslím, že to je proto, že skoro všichni mají zimní gumy......
Skvele reseni, predevsim v lete se hodily a zachranily stovky zbytecnych zivotu :o)
Rocne zemre pres 100 tisic lidi z nejruznejsich pricin. Proc se tolik resi zrovna dopravni nehody? (<1%)
páč ta úmrtí jsou zbytečná.....
povolit těch 0,5 promile jako v civilizovaných zemích !
kolik že to je v procentech? nicmémně je podstatný jeden závažný fakt, a to že dnes se započítává do statistik "mrtvý" jen ten, kdo zemře na následky zranění v řádech hodin (do 24h), kdežto před změnou na bodový systém byla metodika jiná, kdy se započítávaly jako oběti dopravní nehody ti co na zranení zemřeli do 30ti dnů!!!
ale houby sleduje se obojí , do 24hod a pak dodatečně za celý rok se pošle do Eurostatu dopočet mrtvých z nemocnic do 30dnů po nehodě - viz policejní ročenka z dubna každého roku. Je tam krásně vidět jak klesá
úmrtnost i v nemocnicích z cca 200 lidí za komunistů (80.léta) na 50 v loňském roce. Eurostat to pak přepočte na počet mrtvých na 1 milion obyvatel , čímž vznikne mezinárodní srovnání , kde jsme už předběhli Belgii a dohnali Rakušáky s 76 mrtvými na 1 milion obyvatel. Takže už naštěstí neplatí divoká 90.léta, kdy jsme sklutečně jezdili
jak prasata s dvojnásobnou úmrtností než dnes, kdy si nás už dovoluji aspoň trochu pochválit , protože je ještě hodně zemí před námi , nejlepší mají pod 40 lidí na 1 milion (Anglie, švédi, holandsko).. Jinak každej úbytek i o 50 mrtvých je velký úspěch , takovým tempem by za 15 let neumíral nikdo, ale to je bohužel utopie aspoň do doby než budou auta řídit autopiloti...
At ten lonsky rok prekoname!
a teď se rozjede kolotoč a všichni si budou připisovat zásluhy za tento stav.Policisté,silničáři,Besip,Nemyslíš-zaplatíš,bodový systém,výrobci vozů,řidiči a kdo ví kdo další. A při tom těch skoro 700 mrtvých je stále strašně moc.Defacto jedna vesnice.
Ročně zemře 100tis lidí v čechách na nejrůznější příčiny... tomu říkám hodně. Stačí jen ty úrazy při sportu nebo na pracovišti... to je přece zbytečný.