- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na internetu platím předem jen a pouze přes PayPal, který si své obchodní partnery jako jeden z mála hlídá dost dobře.
Používáme PayPal k akceptaci plateb, ale musím říct, že svým zákazníkům doslova vnucuji standardní bankovní převod, protože PayPal je sám o sobě tak trochu podvod. Na poplatcích jim necháme asi 120 tisíc Kč ročně, za tuhle nehoráznou sumu nemáme v podstatě vůbec žádnou podporu, žádný kontakt, nic. Když něco reklamujeme, dostaneme zpět akorát odpověď, která vypadá jako by ji vygeneroval robot, schválně zdržují platby, s odkazem na údajnou nutnost přezkoumání, jejich stránky nikdy pořádně nefungovaly atd. PayPal fakt není žádná výhra, jakkoli se to zákazníkovi může zdát jako výhodná volba.
"... domény se tvářili...", a odkud je redaktorka? Ano, správně, ze Západočeské univerzity.
Ono je to za stejné peníze, koupit si práva v Plzni, nebo žurnalistiku v Plzni... Jenže tato chyba by měla být stopkou už k maturitě. Odkud máte maturitu, autorko? Z kterého učňáku?
jako promiňte, ale když je někdo tak blbej, že něco zaplatí předem na internetu, tak si skoro zaslouží okrást. Ne že bych je obhajoval. Usek bych jim ruce. Ale hned jak dostanou prachy, tak už nemaj důvod vám něco posílat. A tak to chodí i v těch spolehlivejch obchodech. Čekáte pak jak blbci dva tejdny než to příde, přitom na dobírku to máte doma skoro druhej den.
Jako promiňte, ale na internetu si člověk většinou zboží platí předem.