- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdo ten úsek zná a myslím, že tam nikdo z nich nejel poprvé, tak pokud nemá v hlavě seno místo mozku, musí vědět, že pokud se střídá vozovka s mostovkou zákonitě vzniká na mostě náledí. Tento úsek je poset mosty až do Německa. Pomáhají tomu i tvrdé klimatické podmínky. Proto je vše v rukách řidičů kamionů a pokud nejsou schopni vyhodnotit situaci a spoléhají se na náhodu, tak nemají za volantem co dělat. Potom už zbývá jediné opatření. Tento úsek, po vyhodnocení situace , pro kamiony uzavřít.
Mě se jenom líbyla veta "
Nyní na místě zůstávají jen kamiony. Osobní auta vyvedla z dálnice německá policie"
A když se po jedné nehodě ptali v TV proč to u nás nedělají tak odpověděl pan šéf dopravní policie, že to není jejich práce.
tak hlavně, že se ti líbyla.....
navrhuji instalovat do kamionu katapultovaci kresla.
...i když instalovat schopné řidiče by taky nebylo na škodu :)
ten měl postřeh, rozhodnost a odvahu.
A díky ostupu 1m to byla raz-dva-tři-....-šestnáct. Profesionálové.....
a jééé, další trouba je tady.
jak v okamziku kdy vidim ze skoro narazim pustim volant a pedal brzdy,otevru dvere a vyskocim do silnice :-D maďar rulezz :-D
Hůůů. Hůůů. Hůůů. Hůůů. Hůůů. Hůůů. Hůůů. Hůůů.
Možná by ten článek přitáhnul ještě větší pozornost, kdyby tam byl vyfocen masovej hrob.. Blesk začíná být vůči Idnes hadr..
si myslím, že pokud budou jezdit kamiony např. z Brna-Tuřan se zelím (které se tam desetiletí pěstuje ve velkém), do tramtárie a z Polska se bude vozit zelí do Brna, tak budou s kamiony stále nějaké větší či menší problém v dopravě. Kam se přitom vytratil selský rozum?
To není rozum, to je obchod. Brňák B1 udělá dobrou cenu Polákovi P1, polský malokolchozník P2 udělá dobrou cenu Brňákovi B2. Problém je, že B1 a B2, resp. P1 a P2 o sobě nevědí. A doprava je svinsky levná, takže se to všem vyplatí