- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
...co takhle nový slogan: "Akce: svěrák za dvě stě..."
Poučení pro řetězce pekáren ---- NEDÁVAT REKLAMNÍ SLOGAN P O S T A V CH L E B A !!!
- je tak nesmyslný spojení, že ho může vymyslet buď idiot nebo musí mít skrytý význam. Pochybuju že by reklamní oddělení BH byli idioti. Není o čem pochybovat. Kdo z těch, co tady plivou špínu na S., by tuto větu někam použil? a ještě na plakáty? Nebýt známé Svěrákovy písně, každý by si ťukal na čelo, co je to za volovinu. Navíc tečky...
Ja myslim ,ze (alespon u nas na Morave) slovo "upeci" se pouziva nejenom pro chleba, ale take kdyz nekdo neco naplanuje , vytvori....bezne se pouziva spojeni "ti dva spolu neco upekli" a vubec se tim nemysli ,ze pekli neco v pekarne ...
Co vymyslel pan Svěrák ve větě "Upeč třeba zeď" ? Intelektuální vlastnictví uznávám, ale tohle je trapné. Když udělá Bauhaus kampaň "svěráky za 200,-", půjde s tím taky k soudu? Bauhausu nijak nefandím, nikdy tam nemají to, s čím chci eventuálně kutit... Reklamu jsem neviděl, TV nemám.
Vona taky byla na bimbórdech, v TV snad ani ne.
Je třeba si uvědomit, že onen text nebyl použit v nějakém diskuzním pořadu nebo na veřejném vystoupení. Byl použit pro tvorbu reklamy, která má za účel vydělávat peníze. To je jediný účel vzniku tohoto reklamního šotu. Jestliže si nějak při jeho vytváření autor pomohl jinde, měl by za to adekvátně zaplatit. Zisk, který z toho vznikl, (protože reklama zaujala), možná překonal stanovenou náhradu pro p. Svěráka. Prostě jednoduchá matematika. Výnosy mínus náklady.
že se nestydí.
Mám obavy, že zanedlouho nebudu moci mluvit ani psát, protože každé slovo, které vyslovím či napíši, už má nějaký "umělec" propachtované.
Opět někdo, kdo nerozpozná rozdíl mezi běžným mluveným slovem (třeba v televizní debatě) a mezi natočenou reklamou na komerční produkt.
já nevím co k tomu mám napsat a mě se chce něco napsat, ale je to zbytečné. dělání, dělání, šmárja abych neplatila...