- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No tak vidíte pane Uchytile. Usnesení Poslanecké sněmovny tady bylo a není tu. Zkrátka proto, že někomu nehraje do karet pravý důvod zastavení financování D49 v roce 2013. Vy jste ho ale již studoval ! Tehdy jste rozporoval, že drobné stavby a přeložky v roce 2012 zastaveny nebyly !!!!!! Pravý důvod bylo potřeba vymazat a tvrdit, že finance jsou z roku na rok připravovány a že realizaci brání dokonce hromady čistých papíru od ekologů. Věřím, že současné stavební povolení je jenom další finta k vyvolání naděje na výstavbu a tím zadupání do země Přeložky 1/49 mimo střed města a přilehlých obcí. Jenž Zlín se mněl před 50 lety vybavit přeložkou, která by si nevynutila zjednosměrnění města. Zlín má právo na takovou dopravní obslužnost, jakou si 50 let užívá podobně do údolí sevřený Vsetín.
:-) Co na to říct. Obsahu příspěvků rozumíte asi jen vy sám Myslím že je jasné, že vůbec nemá smysl zaplétat se s vámi do dalších paranoidních pavučin. Jak praví klasik. Je to marný, je to marný, je to marný :-)
Speciálně pro pana Zelinku. Oficiálně zahájena stavba. 10.12.2021 byla předáno staveniště objednatelem (ŘSD) stavebnímu sdružení a od pondělí 13.12. se začne na místě něco dít... viz leták ŘSD (to jsou ty materiály, na které Vás odkazuji už asi 5 let a kde se často dočtete opaky svých tvrzení) https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/84/infoletak_d49-hulin-frystak.pdf?t=2021-12-10%2018:08:49.579
a já přidám vládní seznam prioritních dálničních staveb.... čím to že tam nevidím dálnici Val. Mez - Vsetín, o jejíž státní preferenci nás ale pan Zelinka pořád přesvědčuje?
https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Vladni-seznam-prioritnich-staveb-obsahuje-obchvat
...ta dálnice se musí dotáhnout minimálně do Lípy, aby to mělo nějaký efekt pro Zlín a okolí. Takto je to jen posunování problému. A i když to bude do Lípy, budou furt ještě trpět Luhačovice a okolí.
On není jen Zlín. D49 pomůže i obcím na trase do Fryštáku.
Nevim co maji s tim potokem. Je to regulovana strouha z prehrady. Zadny meandrujici potucek. Dle meho nazoru tu strouhu mohou premistit.
Je to prostě jen záminka... četl jsem ta odvolání... podle jejich argumentů by vedle nikdy nemohla vzniknout ani ta cyklostezka (ta jim samozřejmě nevadí)... jde jen prostě o to blokovat vše kolem D49 záminkou za ochranu přírody (ano je to v podstatě napůl stoka ze silnice, napůl strouha z přehrady, kolem binec...rozhodně ne biotop
Napadli ji opět ekologičtí aktivisté. Město si ji musí vyřídit znovu a chce si na to najmout firmu.
Že by nějakou rusky mluvící
Ta by si mohla s Patrikem a spol. poradit
Klid. Moji divocí protidiskutéři mají za povinnost dodat číslo usnesení Poslanecké sněmovny, které ruší usnesení z roku 2012 o razantním omezení financí na D49 od roku 2013. Nepohla s tím ani podpisová akce pana Jiřího Čunka.
V Praze nejsou blbci a dobře ví, že úsek do Fryštáku by ucpal již ucpaný východní Zlín.
V článku "Na Valašsku začnou vznikat nové cesty, region se připojí na dálniční síť" z24.11.2021, 12.20 hodin jsou odhaleny preference státu v pokračování dálnice D57 na Vsetín /a u Opavy/. Takže to, na co byly jenom indicie se potvrdilo. Ve Vsetíně bude dálnice dřív než ve Fryštáku. Úsek dálnice Hulín - Pozděchov se stane nepostradatelný za cca 30 let. Stojí za to si prohlédnout diskuzi za tímto článkem.
Zajímalo by mne, proč se všichni starají o dílo, které má 30 let čas.
Proč se nestarají o Přeložku 1/49, která má i za Vsetínem zpoždění 50 let.
Proč se přehlíží základní a všeobecně platné pravidlo, že státní silnice nepatří do měst a obcí. Proč je přehlížen návrh platného Generelu dopravy měst Zlína z roku 2016, který by umožnil odstranění 70% dopravního zatížení a tím zrušení zjednosměrnění města. Proč se nezaměřit na toto dílo, které podstatně zlepší životní prostředí, atraktivitu a prosperitu města. Proč se nebere v potaz, že 1/49 od Lípy po Kvítkovice začala tvořit přivaděč pro D55 a Otrokovice a postupně tak k celé Jižní Moravě. Nebylo by nanejvýš potřebné požádat ŘSD o řešení a přípravu finančních prostředků?
Pane Zelinko, vaše komentáře sleduji, s tou přeložkou I/49 máte pravdu, ale s D49 pouze částečně. Asi neznáte situaci v Holešově a okolí. To, co bylo před stavbou D55 v Hulíně, se posunulo pouze o dům dál do Holešova. Tato neúnosná situace je způsobena převážně tranzitem přes Holešov ze směru od Zlína a Bystřice p/H směrem na Přerov, Olomouc a Kroměříž a dále. D49 je nutné minimálně postavit po Martinice, kde má být sjezd do Holešova a vyřešilo by se plno problémů - Od Bystřice by směrem na Kroměříž nikdo nejel přes Holešov městem(je již částečný obchvat), to samé platí pro tranzit od východní části Zlína směrem na Přerov a Kroměříž. Za současné situace, kdy není přeložka I/49 nepojede nikdo z východní části Zlína či od Vizovic směrem na Kroměříž či Přerov jinak než přes Holešov a okolí (Zahnašovice, Všetuly) - platí pro pracovní den, kdy je Zlín a Malenovice také ucpaný. Než bude přeložka, tak situaci by opravdu vyřešila D49 po Martinice. Doprava v Holešově během běžné pracovní doby je strašná, křižovatka u R ve Všetulích je v některé časy totálně ucpaná a lidé se otáčí a jezdí od Zahnašovic směrem na Kroměříž přes Kurovice a Záhlinice. Horší je to pro ty, co musí do Holešova a nerisknou to přes zónu, ti si musí vystát čas.
No a poděkujme rozkladné činnosti dua Mach - Patrik, kteří systémově torpedují úplně všechno okolo D49... když už se asi začne stavět porvní kus...tak už asi 5-8 let napadají přípravu přivaděče k ní... co si tím chtějí dokázat? A pak všechny navazující úseky taky rozkládají - jo a ještě jim tam přicmrndává partička šéfů spolků Kostelec, Vizovice atd... Všeho všudy 6 spolků každý o 1 členovi drží v šachu stovky tisíc obyvatel aglomerace a z okolí a způsobuje neskutečné škody... (nejen finanční).