- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Existuje nějaká aplikace jízdního řádu pro Arrivu do androidu?
Přece IDOS Všichni dopravci povinně posílají strojově čitelná data do CHAPSu.
Ještě taková bezvýznamná maličkost. V ČD tarifu měli důchodci slevu. Teď budou platit krajské zaměstnanecké jízdné, pokud pojedou třeba z Kojetína do Kroměříže Os nebo Sp.
Naprostý chaos. Jedeme Brno Kroměříž, do Kojetína RegioJet, v Kojetíně je pár minut na přestup, takže nestíhám letět k pokladnám. Můžu si koupit bez příplatku jízdenku ve vlaku nebo si ji můžu koupit v pokladně Českých drah (hurá, fronty) s tím, že paní v pokladně řeknu, že nechci tarif ČD, ale krajský tarif Zlínského kraje. To bude tóčo. Zlínští zavedli krajský tarif a nelze si koupit jízdenku elektronicky. Fakt nevím, co mám napsat, aby mě nesmazali.
V pokladně ČD třeba už v Brně myslím, páč v Kojetíně není čas.
Jsem zvědav jak se vyřeší každodenní dojíždění stovek děti a studentů Veselí - Hradiště. Ty kraje vymyslel nějaký chytrák v Praze, nerespektují nic.
Mají tři možnosti:
1. Mít dvě jízdenky dvou krajů (lze i časové)
2. Mít jízdenku pouze IDS JMK a jezdit vlaky ČD (platí na trase Veselí-Staré Město
3. Mít jízdenku pouze ČD a jezdit vlaky ČD (platí na trase Veselí-Staré Město)
Karlovické údolí bude obsluhovat Arriva? Jestli to bude jako mezinárodní rychlík Arrivy ze Slovenska do Prahy, tak potěš. Když to přijelo s hodinovým zpožděním do Otrokovic, vypadalo to jako přebarvená lokálka z vizovické trati. (Němci asi na východ posílají to, co doma už vyřadili.) A zážitek z jízdy byl podobný, jen mám dojem, že lokálka má WC v každém vagóně a tady bylo jedno pro celou soupravu (a celou cestu do Prahy před ním stála uprostřed soupravy fronta). Na druhou stranu vah by se dala položit výrazně nejnižší cena ze všech dopravců, jinak sedačka byla vcelku pohodlná, teplota přiměřená, wifi fungovala a musím ocenit profesionalitu a nadhled průvodčího, který s úsměvem zvládal rozladěné cestující.
jak to bude, když jedu z Vizovic osobákem do Otrokovic, kde přestupuju na rychlík do Olomouce?
Koupit krajskou jízdenku do Hulína a jízdenku ČD z Hulína do Olomouce. Já to mám podobné z Uh do Olomouce. Nejvýhodnější (z hlediska ceny) pro mě je co nejdelší jízda na krajský tarif, to mě vyjde v konečné fázi levněji než jízdenka ČD s IN25. Nevýhodou je nutnost dokoupení místenky z/do Hulína (na což asi budu prdět). Nevím rovněž, zda průvodčí v rychlíku Moravan bude prodávat jízdenky krajského tarifu, to by byl problém při cestě zpátky (nebo si to koupit už dopředu v UH).
Které vymaštěné hlavy toto vymyslely? Okovanou botou mezi půlky a několikrát. Koleje a vlaky by měl vlastnit a nebo mít pod kontrolou stát a to v celé zemi. Co se děje je k zblití.
Čím to, že levicové smýšlení jde tak často ruku v ruce s násilnickými choutkami?
OK, jen bych prosil, pokud někdo z redakce tyto diskuze čte (případně cenzor), aby na autora článku ještě pošoupnul, že na 330 ve Zlínském kraji projíždí i vlaky kategorie EC - tak jestli krajské jízdné platí i v nich. Samozřejmě chápu, že podle článku je lístek uznáván jen v Os, Sp a R, nicméně vzhledem k častým nepřesnostem ve článcích (obzvláště v "drobnostech" tohoto typu) to ještě nemusí automaticky vylučovat vlaky EC, ale autor je prostě jen nezmínil či se na ně nezeptal.
Pouze papírové jízdenky. Zpátky na stromy.