- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Můj táta měl v garáži montážní jámu
zlate ceske rucicky si pripisuji dalsi zarez...
Kandidát na Darwinovu cenu
To jest ten co se svou nebetyčnou tupostí sám odstraní z genofondu lidstva a tím ho obohatí, neb se již nemnoži.
Jo, když si bohužel spousta lidí myslí, že předpisy BOZP jsou nesmyslnou buzerací...
Vlézt pod auto zvednuté pouze na obyčejném zvedáku, může doslova pouze sebevrah. Základem je auto vždy zajistit a to umístěním tzv. kozy na pevném místě, ideálně hned vedle zvedáku a zašpalkováním vozu na správných kolech, proti posunu vozidla. V případě, že není potřeba sundávat kola, tak najet na nájezdy a rovněž zašpalkovat a nespoléhat se pouze na zařazenou rychlost a ruční brzdu. To jsou naprosté základy každého, kdo si auta opravuje svépomocí. Zcela zbytečná tragédie.
Dneska se uz takove to dvakrat mer a jednou rez nenosi. Presne tak. Zcela zbytecna tragedie.
Není línější osoby co se oprav auta týká, než já. Momentálně už půl roku jezdím s kouslým zadním "brzdičem" (třmenem) podřazovacím stylem a kdykoliv musím přibrzdit, pajcerem ho zvenčí musím uvolnit.
I přes to, kdykoliv lezu pod auto, jedině v kombinaci: hever-stojan(y)-kolo s pneu.
tim ze jezdite ve vraku s vaznou zavadou na brzdovem systemu se chlubite?
Bohužel každý nemá montážní jámu. Ale o to víc by lidé měli dbát na bezpečnost a kromě zvedáku zajistit auto ještě nějakým špalkem třeba.
Staci kolo - sundam a hned hodim pod auto. Neni to idealni ale zivot zachranit muze.
Špalky jsou špalky. Pod auto, co je na zvedáku, bych nikdy nevlezl.
Zvedáky mívají aretaci pozice, tam bych se tolik nebál. Ale pod auto na heveru rozhodně ně. Snad každý rok se píše o nějaké takové nehodě.
po čtení nadpisu jsem nabyl dojmu že na něj spadla tesla z oběžné dráhy