- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To zase někdo za velké peníze myslel. Zjevně on tam jezdit nebude.
V Brně zadara od Kývalky až nesmyslně po Slavkov (28km) a zde se chce zbohatnout na 3 km. Ubohé.
Máme to na ministerstvu a ŘSD rozlité. Asi nikdo nejezdí na "praseti" /bývávalo/. Jak jinak si vysvětlit, že 10 km rozšíření 1/49 mezi Prštným a Kvítkovicemi se budovalo 25 let - cca. V té době se tato vzdálenost běžně projížděla 45 minut a na dokončení muselo město vypláznout stamiliony. Ví někdo na základě čeho?
Proč nyní ŘSD tvrdí, že postaví D49, že ji jenom blokují ekoteroristi, když má dálniční úsek Hulín - Pozděchov 30 let čas a že je Přeložka 1/49 od Lípy po D55 nesmysl, přestože Podřevnické brázdě chybí 50 let.
Kdy se konečně vytratí žabaři a najce ramenáč, kteří všechno toto narovná ?????
To by museli najmout vás, vy byste to rozsekl.
NEJVĚTŠÍ chyba je v tom, že neexistují krajské dálniční známky. Kdyby toto bylo a krajská známka stála třeba 500 na rok, mohou se zrušit veškeré výjimky pro obchvaty. Bylo by to systémové řešení a vyhovovalo by to podle mě skoro všem.
Spousta lidí, kteří dnes jezdí jiným mezi domy přes vesnice po jedničkách, dvojkách a trojkách poblíž dálnic, protože nedají 1500 ročně za to, aby mohli po dálnici popojet třeba 10 km denně, by z těchto silnic zmizela.
Znamka na celou republiku stoji 1500kc. To neni dnes ani plna nadrz.
Vikendovym ridicum se to asi muze zdat drahe, ale auto stoji dost penez a to i bez pohonnych hmot.
Pokud nekdo z Hradiste jezdi o vikendu na nakupy do Zlina tak si holt koupi znamku ci bude jezdit po stare.
Zpoplatnovat obchvaty je naprosty nesmysl. Pokud nekdo mistni nebude chtit jezdit po dalnici, pak obchvat nikdy nepouzije. A to je cil?
Místní co pravidelně nejezdí třeba do Prahy na ministerstvo dopravy, tak ti si známku kvůli třem kilákům budou kupovat těžko.
města si toto nevybrala, ten nápad, že dálnice budou suplovat obchvaty měst je spíš pro zlost, protože jejích stavba trvá násobně déle (my v Přerově bychom mohli vyprávět). Tedy by měly být bez poplatku
Ubohost tvrzení mluvčího ministerstva dopravy je úplně neskutečná. Zatížení Kvítkovické křižovatky je menší právě proto, že je otevřený obchvat. A jak to bude, až se začne hloubit tunel pro zdvojkolejení železniční trati?
Hlavně ,že od Holubic po Rosice je D1 zdarma
Hlavně od Rosic po Holubice se tomu ani nedá říkat dálnice. To je tam ve stavu typické, ucpané, městské silnice.
A kolik si experti z ŘSD myslí, že vyberou navíc?
Kdo po dálnici jezdí, známku má. Kdo by chtěl objet město, tak si tu známku stejně nekoupí a bude dál ucpávat Kvítkovice...
Podařilo se vám napsat nejnovější trvalý otrokovický axiom !