Diskuze

Zlínský kraj chce k veřejné dopravě lidi nalákat rychlými páteřními spoji

Součástí zakázky, z níž vzejdou poskytovatelé veřejné dopravy ve Zlínském kraji na léta 2019 až 2028, je výrazné zvýšení počtu kilometrů. Týkat se má autobusů i vlaků. Hejtmanství chce posílit především propojení větších regionálních měst i dostupnost Brna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZO

Jezdim Otrokovice-Brno. Drive autobusy, ted autem. Protoze cena je velmi podobna, ve dvou lidech uz lepe vychazi auto. Autem je to rychlejsi, pohodlnejsi, mam tam klimu a mohu vyrazit klidne v 8 vecer, kdy zadne verejne spoje nejezdi.

3 0
možnosti
RH

...v první řadě by to chtělo natáhnout D 49 minimálně k Vizovicím, lépe ke Slovenské hranici....Zlínu a okolí by se hodně ulevilo od kamionů a dopravy, která jenom projíždí......a pak bych řešil autobusové spoje....!!!

0 0
možnosti
JB

Souhlasím, s tím ale kraj až tak moc neudělá. Řešit autobusovou i vlakovou dopravu naopak může a je dobře, že se tak děje!

0 0
možnosti
MT

Kdyby byl kraj co k čemu, tak zatlačí na zrychlení Rx Olomouc-Brno, protože jet z Otrokovic do Brna vlakem cca 1,5 hodiny, to je tedy úlet.

0 0
možnosti
JP

Ano. Naprosto souhlas. Vlak ale bohuzel nabira prostoje hlavne v hodonine, a to 14 minut, pak zastavuje ve stanicich jako podivin, sakvice, zajeci. Kdyby se to vyresilo, tak do brna se dojede o 20 minut rychleji. Ale na to by se podle me museli domluvit s jmk.

2 0
možnosti
JP

No hlavne csad vsetin je prikladem, kdy v ramci kratkodobe optimalizace zacalo na dalkovych linkach zastavovat v 500 hlavych vesnicich a jezdit zasadne mimo dalnici. Pak se neni divit ze do brna lze pouzit jen prakticky pri ceste autobusem sa. A protoze jezdi sa jako nedotovane, tak v teto relaci nastesti radni nemohou nekoho jen tak zacit dotovat, takze brno nechte na pokoji, jdyz to za vas vyresil soukromy dopravce. Jinak relace vsetin zlin souhlas, ale i tady doslo k tomu, ze zrychlene spoje neexistuji, pritom v minulosti existovaly.

0 0
možnosti
ZH

Kraj škodí aspoň tím, že zakazuje dopravu uvnitř kraje, tedy přesně tu, kterou prý chce zavádět. Ono by pomohlo i to, kdyby se zavedly časové jízdenky a cestující si nemuseli kupovat jízdenku při každém nástupu do autobusu, zrychlilo by se odbavení cestujících a zkrátily pobyty v zastávkách.

0 0
možnosti