- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdim Otrokovice-Brno. Drive autobusy, ted autem. Protoze cena je velmi podobna, ve dvou lidech uz lepe vychazi auto. Autem je to rychlejsi, pohodlnejsi, mam tam klimu a mohu vyrazit klidne v 8 vecer, kdy zadne verejne spoje nejezdi.
...v první řadě by to chtělo natáhnout D 49 minimálně k Vizovicím, lépe ke Slovenské hranici....Zlínu a okolí by se hodně ulevilo od kamionů a dopravy, která jenom projíždí......a pak bych řešil autobusové spoje....
Souhlasím, s tím ale kraj až tak moc neudělá. Řešit autobusovou i vlakovou dopravu naopak může a je dobře, že se tak děje!
Kdyby byl kraj co k čemu, tak zatlačí na zrychlení Rx Olomouc-Brno, protože jet z Otrokovic do Brna vlakem cca 1,5 hodiny, to je tedy úlet.
Ano. Naprosto souhlas. Vlak ale bohuzel nabira prostoje hlavne v hodonine, a to 14 minut, pak zastavuje ve stanicich jako podivin, sakvice, zajeci. Kdyby se to vyresilo, tak do brna se dojede o 20 minut rychleji. Ale na to by se podle me museli domluvit s jmk.
No hlavne csad vsetin je prikladem, kdy v ramci kratkodobe optimalizace zacalo na dalkovych linkach zastavovat v 500 hlavych vesnicich a jezdit zasadne mimo dalnici. Pak se neni divit ze do brna lze pouzit jen prakticky pri ceste autobusem sa. A protoze jezdi sa jako nedotovane, tak v teto relaci nastesti radni nemohou nekoho jen tak zacit dotovat, takze brno nechte na pokoji, jdyz to za vas vyresil soukromy dopravce. Jinak relace vsetin zlin souhlas, ale i tady doslo k tomu, ze zrychlene spoje neexistuji, pritom v minulosti existovaly.
Kraj škodí aspoň tím, že zakazuje dopravu uvnitř kraje, tedy přesně tu, kterou prý chce zavádět. Ono by pomohlo i to, kdyby se zavedly časové jízdenky a cestující si nemuseli kupovat jízdenku při každém nástupu do autobusu, zrychlilo by se odbavení cestujících a zkrátily pobyty v zastávkách.