Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J18a17n 28S88c75h42o90v29á26n62e26k 7976516681820

Nebyl by to ten správný kandidát(na rozdíl od jiných), na vyznamenání?

+93/0
doporučit
5.11.2018 7:46

L29u41k68á21š 14P28a68v16l65á76s87e28k 8621129799961

Evidentně borec. A zaujal mě i začátek - otec pomocník pekaře, matka služebná a dokázali tři děti vytáhnout na VŠ - za socialismu nebo dnes nic výjimečného, ale tehdy, ještě za Rakouska to znamenalo obrovské úsilí a odříkání!

+92/0
doporučit
5.11.2018 7:58

F71r32a59n66t11i20š64e75k 13L19i56m10p75a29u97c76h 7161350251293

Čest jeho památce !

+82/0
doporučit
5.11.2018 3:00
Foto

M78a87r91t62i40n 28D98r35o72p62p92a 3563930136582

Veľmi dobrý, vynikajúci článok. Ako nadšenec, priateľ histórie letectva oceňujem pŕacu pána redaktora Miroslava Jindru a redakcie Technetu R^

Pán František Stočes bol skvelý odborník, znalec, zapálený pre svoju prácu - a bol aj statočný a hrdina. Takíto ľudia by mali byť vzorom nielen pre dnešnú českú spoločnosť.

Myslím si, že nový prezident ČR si pána Stočesa primerane pripomenie a uctí si jeho pamiatku a odkaz vyznamenaním.

[>-]

+54/0
doporučit
5.11.2018 8:14

P96a40t14r17i26k 31M22i20k38e97l 3704392589504

A i tohle ČSA přežilo, pak přišel Jarda Tvrdík a .....

+56/−2
doporučit
5.11.2018 8:13

J72a97r83o23m87í44r 41M13a59r41t37i57n70e28k 1189163962136

Povinná četba pro ty co dnes rozhodují o osudu národa, ne jenom o osudu ČSA.

+43/−1
doporučit
5.11.2018 2:11

K44a25r89e59l 84D22o14u90c79h26a 6619131893559

Díky za pěkný,zajímavý a poučný článek. František Stočes byl určitě vizionář. Jeho popis tehdejšího Ministerstva veřejných prací dodnes neztratil v chování ministerstev a státní správy na aktuálnosti.

+35/0
doporučit
5.11.2018 9:35

Z10u50z59a73n58a 25E89r52b27e68n82o42v88á 9179248254175

Bohužel, kdyby ho nezavraždili Němci, určitě by byl o pár let popraven československými komunisty na příkaz sovětských poradců.

+96/−10
doporučit
5.11.2018 3:03

R93a81d80e78k 73H37a67m17p14l 3966361401511

Prosím o doplnění v předposledním odstavci uvozovek na slovo manažeři, protože to, co byli Tvrdík a spol. s managery nemá nic společného. Jsou to jen političtí nýmandé bez potřebných vlastností a znalostí.

+30/0
doporučit
5.11.2018 7:57

A56l59e89x 77S83l22a12v28í63č78e43k 8617821119518

technet R^R^ ani to nemusim opakovat. nema to konkurenci. jinak se musim divit, jak ty stroje byly schopny letat prakticky bez vetsich katastrof .... ja nerad letam, ale kdyz to vidim, v cem letali vysoci politici, tak si reknu, jestli nemam fobii

+29/0
doporučit
5.11.2018 8:23
Foto

J69a96n 96P95e96l45c81l 9394616864915

Dobrý článek.

P.S. Nemám rád "co by, kdyby", ale Bůh ví, jak by to s ním dopadlo po roce 1948.

Asi by ho popravili soudruzi.

Stejná svoloč, jako Gestapo.

+56/−5
doporučit
5.11.2018 9:12

J46i62ř47í 28B73u42š92e37k 8902977299

Čest jeho památce, schopný a statečný muž.[>-]R^

+27/0
doporučit
5.11.2018 8:53

M85i88r60o45s72l41a98v 79Ř37e13h40á70k 5202168609533

[>-]VKrásný článek, děkuji. Mám doma dva kluky ve věku 4 a 6 let a toho jsou příběhy, kterém jim chci číst.

+21/0
doporučit
5.11.2018 10:42

M10i88r69o66s53l25a46v 92M37i84č69á51n 5529628620249

a pak přišel Luftjarda a všechno pohřbil.

+24/−1
doporučit
5.11.2018 9:07

J61i19ř60í 34P64o97u64r 1547368308265

Výborný článek, děkuji. Je k zamyšlení, že dnes tu čteme o panu Stočesovi a o víkendu na xmanovi o zase o tom, že jsme národ udavačů. Myslím, že by se více měli připomínat podobné osudy takových Čechů jako byl pan Stočes, než vytahovat to co se dělo v každém národě a ještě to vydávat za národní rys. Nicméně k tomu slouží právě i vyznamenání prezidenta republiky, který si je však pojal trochu po svémRv

+23/−1
doporučit
5.11.2018 9:54

P81a39v11e93l 27N84o72v36á83k 3752614350589

Kdyby měl mr. Tvrdik alespoň z části takové zkušemosti a manažerské dovednosti jako ing. Stočes nebylo by ČSA tam kde je dnes (_()_).

+25/−2
doporučit
5.11.2018 8:24

M14a90r93e29k 78H45r65u74b93y 6787462551188

Jen skoda, ze ja jednoho Stocese pripada desitka Tvrdiku...

+15/0
doporučit
5.11.2018 16:14

P94e97t73r 68M53i83c23h24a52l75č52á21k 2427670761102

Článek, který se po dlouhé době dá číst, děkuji.

+13/0
doporučit
5.11.2018 8:10

M36a65r57t27i65n 14K84u61l98h79á41n50e78k 4353312159949

rozdíl mezi nacisty a komunisty ...

.

nacisti mu dali 3 minuty navíc na rozloučení a mohl dát synovi hodinky

komunisti by mu ty hodinky ukradli ..:-P

+37/−11
doporučit
5.11.2018 7:47

J52a25n 29C51h69o61b19o59t 5153918579367

Výtečný článek, díky!

Jen škoda chyb, které by se v seriózně myšleném článku objevit neměly, jako

>letadla...které přinesly

či

>Sověti si kladly

+10/0
doporučit
5.11.2018 8:05

W52a77l18t98e26r 75D22i42v69i55š 6947272422272

Jen hnidopišská poznámka. OK-FOR nebyl Fokker, ale Ford. Konkrétně Ford 5-AT-C Tri-Motor. Byl to konkurent Fokkeru.

Zde foto s jasně patrným logem Ford v zadní části:

https://www.gonzoaviation.com/AwEshop2UserFiles/image/documentimage/fordka%20for%20640.jpg

https://www.gonzoaviation.com/AwEshop2UserFiles/image/forka%20polach%20640.jpg

Foto z havárie:

https://www.gonzoaviation.com/AwEshop2UserFiles/image/documentimage/hav%C3%A1rie%20OK-FOR%20640.jpg

Jinak velmi zajímavé čtení. Díky za výborný článek.

+9/0
doporučit
5.11.2018 11:29

P73e58t90r 18T56i32c36h91ý 4900961255904

Diky za zajimavy clanek.

+7/0
doporučit
5.11.2018 16:37

O76n59d64ř69e39j 61O17k53a10t63ý 7658376462641

Pan byl velky frajer. Moc hezky clanek. diky

+7/0
doporučit
5.11.2018 15:41

L75u19m77i20r 97N54o91v78a52k 8621373776988

super článek, díky V

+6/0
doporučit
5.11.2018 11:09

V65í38t 36H86r40u49b60e15š 2820793628

Mrzí mě jak se za ty roky změnila úroveň požadavků na podobné funkce. Dnes stačí, že byl člověk chvíli v politice. Bohužel to pak je na fungování státu znát.

+5/0
doporučit
5.11.2018 16:31

Najdete na iDNES.cz