- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jojo... taky sem si ho doma slepil:) Krásný stroj
Hned mě trknul první obrázek - tento kus Kuperských aeroliní 5B-DAB uvázl na letišti Nicosia v době turecké invaze na Kypr a protože letiště zůstalo v zelené zoně OSN, stojí tam dodnes: https://goo.gl/maps/uN6ygAfiCT72
Docela by mne zajímalo, který xxx psal titulek - Tridentů bylo vyrobeno přes 100, to je synonymum pro "několik"?
V textu článku je vše OK, včetně srovnání s úspěšnějším B727, ale titulek je dost hrozný.
Článok je super A preto nadpis (titulok) nevadí, aj keď, si myslím, že pri výrobných sériách iných dopravných lietadiel počítajúcich násobky stoviek , je vyjadrenie "několik" pri danom počte Tridentov v pohode.
Můžete mi, prosím pěkně, někdo objasnit co jsou to ty sloty na náběžné hraně křídla? Nejsem úplně znalec letecké techniky, ale takovéto články si přečtu velmi rád. Díky
Bude to takto stacit? https://en.wikipedia.org/wiki/Leading%E2%80%93edge_slat
...letoun pro 80 až 100 cestujících a 8 620 kilogramů nákladu...
To se mi líbí, počet cestujících požadován neurčitý plus minus deset lidí, ale náklad věděli s přesností na deset kg.
no, pokud to nebylo krásných kulatých 19000 liber ;)
Jen doplním, že Trident provedl první automatické přistání naslepo v běžném provozu dne 4. listopadu 1966 na Heathrow. Jako první komerční letadlo mělo též namontováno rychlý zapisovač letových dat se zápisem až 13 veličin.
tyto clanky ma technet o 100 parniku nejlepsi z nejlepsich, clovek se vzdy necemu priuci a pripomene. pobavila cyklistka na snimku c 12. to byla doba
Presne naopak...prvy let Trident 1955, prvy let Tu 154 1968...v historii rusi kradli a kopirovali zapadne vyrobky a technologie...nie naopak