- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
Pěkná fotoreportáž. Díky.
3 tunový tank co veze jednoho 70 kiloveho reportéra. Inu, ekologie nade vše.
Technická: v jednom voze jsme jeli tři a dva přitom měli přes metrák ... a pohotovostní hmotonst EV9 je lehce pod 2,5 tuny. Ale jinak s vámi vcelku souhlasím, osobně preferuji menší a nižší vozy, nicméně velká SUV jsou populární a komerčně úspěšná, takže se nelze divit, že vznikají. Ale musím uznat, že ta cesta byla velmi příjemná a pohodlná.
Těžko se dočkám odpovědi, nicméně otázka mně bude hlavou vrtat furt: kdo vám za tu propagandu elektrovehiklů platí?
Já si kladu stejnou otázku ale s ohledem na snahy neustále napadat EV a bojovat za zachování fosilů. Ale v mém případě je odpověď nasnadě....
Hrají si, ale k užitku to zatím opravdu není.
Další nepěkný střípek elektropropagandy.
Samotná technika je zajímavá, mě samotnému je profesně blízká, ale stále není ekonomicky ani enviromentálně kurenceschopná. Nicméně levičácký způsob protlačování silou je na ránu cihlou přes ústa. Vždy se najde nějaký trouba, který bude za mrský obolus propagovat tu jedinou správnou pravdu a firmy vydělávající na dotacemi zkorumpovaném tržním prostředí. Kupředu, levá!
Na druhou stranu bych mohl napsat, že s tímhle přístupem bychom pořád ještě tahali mulu.