Diskuze

Kolomý nechtěl s tatrou riskovat v prachu a přišel o vedení na Dakaru

Martin Kolomý s tatrou přišel v úterní druhé etapě Rallye Dakar o vedení mezi kamiony, ale příliš ho to netrápilo. Na prašné trati a ve vysokých teplotách nechtěl zbytečně riskovat. "Jeli jsme hodně v prachu. Na metr nebylo vidět. Hodně rizikový, tak jsme jeli, jak to šlo. Odešla nám ale elektrika, takže jsem se obával překročení povolené rychlosti. Museli jsme si to hodně hlídat a to nás stálo čas," nechal se slyšet člen týmu Buggyra Racing, který klesl na třetí místo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Škoda, že jsou Tatry Buggyra teamu ve stejných barvách, jsou k nerozeznání. Na jednu stranu důvod chápu, na druhou v minulosti nebyl vždycky problém auta stejného týmu jednoznačně odlišit.

Taky 815 prostě byla 815, pro mě nejhezčí kabina... Phoenix není škaredeý, ale je to takový standard, nevyčnívá.

0 0
možnosti

Tatry buggyry nejsou stejné. Liší se v detailech. Hlavní rozdíl - podle kteréh ojdou spolehlivě rozeznat je, že Kolomý (č. 508) má za kabinou zeshora na nástavbě velkou nasávací kapsu pro chlazení. A Loprais (č. 503) tu kapsu nemá.

1 0
možnosti

Na Eco race 2017 v africe jede Valtr zatím 3. celkově a Tomeček 4.

0 0
možnosti

V konkurenci 9. kamionů, z toho 3. jedou jako asistenční a jeden soutěžní kamion skončil v druhé etapě. Takže nyní reálně soutěží 5. kamionů.....

2 0
možnosti

No, nazývat soutěž rally a jet tam 80% etapy na plný plyn a max. rychlostí?

0 0
možnosti

Omezovač rychlosti na závodech.

Proč mi to zní blbě?

0 0
možnosti

Protože by pak kamiony lítaly 200 km/h a zavýnělo by to krchovem....

1 0
možnosti