- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škoda, že jsou Tatry Buggyra teamu ve stejných barvách, jsou k nerozeznání. Na jednu stranu důvod chápu, na druhou v minulosti nebyl vždycky problém auta stejného týmu jednoznačně odlišit.
Taky 815 prostě byla 815, pro mě nejhezčí kabina... Phoenix není škaredeý, ale je to takový standard, nevyčnívá.
Tatry buggyry nejsou stejné. Liší se v detailech. Hlavní rozdíl - podle kteréh ojdou spolehlivě rozeznat je, že Kolomý (č. 508) má za kabinou zeshora na nástavbě velkou nasávací kapsu pro chlazení. A Loprais (č. 503) tu kapsu nemá.
Na Eco race 2017 v africe jede Valtr zatím 3. celkově a Tomeček 4.
V konkurenci 9. kamionů, z toho 3. jedou jako asistenční a jeden soutěžní kamion skončil v druhé etapě. Takže nyní reálně soutěží 5. kamionů.....
No, nazývat soutěž rally a jet tam 80% etapy na plný plyn a max. rychlostí?
Omezovač rychlosti na závodech.
Proč mi to zní blbě?
Protože by pak kamiony lítaly 200 km/h a zavýnělo by to krchovem....