- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V autech vidim velkeho smolare Dietera Deppinga, kery mel potize s elektronikou motoru, ktery nechtel tocit nad urcite otacky a tim ztratil jasne vedeni. Znamy soutezak a drive povazovany za velky talent rallye se tak hluboko propadl...
Tatra opravdu letela , Ales byl na druhem useku nejrychlejsi, prakticky pojizdel nejrychlejsi Caguina a mladeho De Rooye a v dalsim useku byl 2.. V zaveru ale tito 3 favoriti zpomalili a vyhral nenapadne jedouci VAN VLIET s Ginafem. Ale uz prvni rychla etapa naznacila, ze Alesovo auto, ktere shodilo pres 300 kg a ma zvyseny vykon motoru, se uz blizi Kamazum atd
Dobrych aut je tam hodne - Kamazy, Many, Ginafy a nase Tatry, takze to
bude bitva. Dobre jely i Liazy, Macik taky klesl az v zaveru. Mozna se
nejak taktizovalo. Tech par minut v 1.etape pro cely zavod vubec nic
neznamena.. Horsi je ale obrovska ztrata favorita Stacyho s Manem..
Jak to že z české posádky Miroslav Zapletal, Tomáš Ouředníček jsou najednou maďaři? viz.: http://www.dakar.com/2009/DAK/RIDERS/us/equipage/340.html
tohle se jim povede každej rok, že jsou tam chyby v národnosti, jménech, věku, značkách, atd...
V první etapě Loprais na 5. místě se ztrátou 2 minuty a 45 sekund na vítěze, Tomeček dojel 6., 2 sekundy za Lopraisem. Spáčil dojel 13. a Macík 15. se strátou cca 15 minut.