Diskuze

Kolomý dojel v páté etapě Dakaru druhý, Loprais nestihl start a končí

Aleš Loprais na letošní Rallye Dakar skončil. Pilot kamionu Iveco nestihl ve stanovený čas odstartovat do páté etapy a organizátoři ho vyloučili. Opačné pocity zažil Martin Kolomý, který si s kamionem Tatra dojel pro druhé místo, rychlejší byl pouze Rus Eduard Nikolajev s kamazem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
LB

K "navážečům" do Lopraise, jaký je to nýmand, který nikdy nic nezajel:

Na Dakaru 8 vítězných etap, 1x celkově na bedně, 3x do 6.místa. Krom toho vítěz Silk Way, bedna v Central European Rally, bedna v Marocké rally. Za mě velmi slušné a nikdo jiný z našich to už v novodobé historii nedokázal, ať už jel na jakémkoli náklaďáku. K Tatře se zde již vyjádřil kolega Najman, jen bych podotkl, že poté, co se Tatra Trukcs dohodla na spolupráci s Kolomým, tak už od nich neměl vůbec žádnou podporu.

A že nebyl tak úspěšný jako Karel? A kdo byl v celé historii Dakaru? Jen pár lidí. K těžení ze jména - to jako, když se jmenuje Loprais, tak by neměl závodit? Zkuste to říct Andrettiům v USA, z těch závodil snad každý. A nebo, abych zůstal jen u letošních účatníků Dakaru - třeba DeRooy a Sugiwara, že?

Je to škoda, hloupá závada v takto profesionálním týmu. Takže teď zbývá držet palce ostatním - zejména Martin Kolomý míří vysoko, jen tak dál!

4 0
možnosti
JS

Souhlas,

ale Kolomý by to dojel i na 3 kolech ;-D

0 0
možnosti
MF

Tak to vidíš Aleši. Tatra ti nebyla dost dobrá, tak máš prd. Holt kdo chce kam...

0 0
možnosti
MN

Ano, jeho tatra nebyla dobrá

1) nesplňovala podmínky proúčast v tomto závodě

2) má nedořešené tlumení podvozku

Proto si Aleš pronajal auto velkého profesionálního týmu.

1 1
možnosti
TK

škoda, že Kolomý dostal tu penalizaci, už by vedl.Napište mi prosím někdo za co ji dostal a jestli bylo OK

0 0
možnosti
MH

dostal ji za to, ze mnohokrate prekrocil maximalni rychlost o 0.2 km v hodine. Je to nascitane dohromady. V jedne etape mel problemy.

0 0
možnosti
KM

To bylo reci pred dakarem jak ma novy vuz a kde co.Moc to nesleduju,ale tohle je ostuda...ostatnim,lepsim,drzim palce

0 3
možnosti
Foto

Ehm? Chtěl bych vidět vás, jak opravujete zadřené kolo v takové výšce. Nejspíš jste nikdy v takové nadmořské výšce ani nebyl.

5 0
možnosti
PH

'Low prize' dostál svého jména :)

2 4
možnosti
JR

Je to fajn, tak podrobné info o Lopraisovi, ale co Martin Kolomý? Jen dva řádky?

8 0
možnosti
PV

Tak to nebude Lopraisovou Tatrovkou, buď má pořád smůlu, nebo to prostě nedává

0 0
možnosti
LV

L12u35k28á74š 21V77l77k

8. 1. 2016 0:37

Loni byl 4. na Dakaru a na Marocké rallye 2... To že mu odejde nějaké ložisko v kole a není to běžně vozená součástka je smůla no. I jindy. On také jezdí naplno na hraně. Já mu fandím, a je velká škoda, že už nejede... 2 želízka v ohni na přední umístění by bylo lepší. :-/

6 1
možnosti
LV

L88u95k26á56š 74V90l64k

7. 1. 2016 23:28

Loprais vysvětluje ten defekt:

"V horách v tom nejvyšším možném místě se zablokovalo levé přední kolo. Ihned jsme zastavili a závadu rychle analyzovali. Bohužel došlo z prozatím neznámeho důvodu k poškození ložiska náboje předního kola. Tento díl jsme sebou my a ani nikdo z dalších účastníků, kteří u nás zastavili u sebe neměli. Znamenalo to jediné. Zavolat asistenci, která byla v tu chvíli od nás 600 km daleko a čekat na pomoc. Mezitím jsme demontovali náboj kola, postavili v noci stany a čekali na ranní pomoc. Kluky ze servisu jsem navigoval satelitním telefonem a odeslal jim koordináty gps, kde nás mají hledat. Dorazili za tmy nad ránem. Ve výšce 4tis metrů vše funguje jinak. Člověk se rychle unaví a trpí velkými bolestmi hlavy a malátností. Oprava se podařila až v poledne dnešního dne a my se vydali do bivaku s malou nadějí zda stihneme limit startu do další etapy. Bohužel to nevyšlo a brána startu pro nás zůstala uzavřena."

4 0
možnosti
ZV

Koukám že Seb Loeb za to tahá fest, prostě jako kdyby jel s WRC R^

9 0
možnosti
OU