Čti a budeš vědět o něco víc!
Byla to sobota a nedele se zmatkama, to uznavam, zacalo to Durangem, ktery mel moznost v zavode pokracovat a bylo mu to umoznovano a naznacovano,ale on zajel do boxu s ostatnimi jis zajizdejicimi do boxu, potom super pole ten ma sva pravidla,lec nekteri predstavitele slavne FIA (zahranicti,ti nasi chteli jet podle planu, ale nikdo se snima o tom nebavil jak to bude), si je upravovali snad kazdych pet minut a pousteli jezdce jak uznali za vhodne, tak nastala sitoace,ze po draze jezdili 3 vozi se 400m rozestupem a trictvrte okruhu byla prazdna a musim podotknout to ,ze jen jeden znich (ten uprostred) jel na cas, prvni z te trojce dojizdel do boxu a ten treti zahrival pred svoji jizdou to,ze se obcas nevyhnuli predjeti uz nebude zduracnovat. A nedele, o Tomasove chybe v boxech se toho napsalo uz mnoho to ad si preberou sami ucastnici tohoto nedorozumeni. Ale situace Tomova vyjeti z drahy bylo to padesat na padesat chyba Toma i trataku,ale po poradku. Vonkovi pri najezdu do Schwantzove zatacky zacal tect olej, za nim projelo jiny voz,kteri jel jinou stopu nes porouchany Vonka a v zapeti se priritil Gollin a jeho Viper, kteri dostal smik a vyjem do sterku, tam proplachtil a vracel se na drahu, Trataci na st. 14 meli zlutou v pohybu (co zhruba znamena: pripravit se na nebespeci a nepredjizdet.) v tom tam vletel Enge snad ve snaze dohnat stratu jel na fest a primo na olej a nasledoval stejny osud jako u Vipera ted uz bylo jasne, stoprocentne,ze s adheze drahy neni neco v poradku a davoali se v danem useku pruhy. Vse probjehlo behem cca 10 - 15 sekund. Tratakum vedeni na dispecinku nedalo ani moznost draho zasipat, nechali olej rozjezdit a tak se tam jezdilo dokud se olej nerozjezdil cos se nakonec po nekolika (asi 10 kolech povedlo na unosnou miru). Neznam Tomuv pohled jak to citil on, ale pisi to co o tom vim.a ver te me vim toho vic nes by se zdalo. Zaverem Tomas byl informovan signalizaci, ze se neco v tomhle useku deje na druhe strane nebyl informovan,ze to klouze. Nedokazu se vzit do pocitu spechajiciho jezdce s pocitem spolu viny na chybe, se znacnou stratou a do jeho starosti pri najezdu do neprijemne prave zatacky, ale muj nazor je ten ,ze jezdec jeho skusenosti by mel situace vyhodnocovat trochu rychleji, a byt pripraven na ty nejnemoznejsi situace pokut ma před ocima zlutou a oblaka prach trebas i od Vipera. Jirka