V samotném muzeu, které má rozlohu 2900 m2, je umístěno 41 monopostů počínaje prvním vozem Williams formule 1 až po loňský monopost Williams FW 23, který pilotovali Ralf Schumacher a Juan-Pablo Montoya. Kromě formulí muzeum nabízí i další projekty, jichž se stáj účastnila. Je zde k vidění soutěžní automobil skupiny B z poloviny osmdesátých let MG Metro 6R4 a také cestovní automobil Williams Renault Laguna z roku 1999.
Kolekce vozů grand prix návštěvníky postupně seznamuje s bohatou a úspěšnou historií stáje, která si na své konto za čtvrtstoletí působení v F1 připsala celkem 16 vítězství mezi piloty i stájemi. Na úvod nabízí muzeum sedmiminutovou videoprojekci, která nabízí málo známé záběry z dob vzniku společnosti počátkem sedmdesátých let i pohled do zákulisí nynějšího špičkového týmu F1. Projekce se koná na třídílné prostorové obrazovce.
Monoposty jsou rozčleněny do čtyřech ér. První je doba, kdy tým používal legendární motory Ford Cosworth. Sem patří první vůz F1 Williams FW06, první vítězné auta Williams FW07A Claye Regazzoniho i monopost, s nímž Alain Jones vybojoval titul mistra světa. Raritou je šestikolka FW08A.
Druhou výraznou etapou historie stáje je používání motoru Honda. Muzeum představuje vůz šampiona Keke Rosberga i monopost, s nímž Nigel Mansell vyhrál svůj první závod.
Po krátké extempore s agregáty Judd začal Williams používat motory Renault. Zde stojí za pozornost špičkový FW14B, který je i dnes považován za jeden z nejvyspělejších monopostů historie formule jedna. K vidění jsou stroje, které dovezly k titulům světového šampiona Nigela Mansella, Alaina Prosta, Damona Hilla i Jacquese Villeneuva.
Poslední část výstavy je věnována současné spolupráci Williamsu s německou automobilkou BMW a také některé netradiční projekty jako je například výše zmiňovaný vůz MG Metro. Každá ze čtyřech částí výstavy je uvedená krátkou videosekvencí a všechny představované vozy jsou doplněny historickými i technickými detaily.
- středa 20. února 2002