Diskuze

Jezdec F1 Kubica havaroval v rallye s fabií. Lékaři odvrátili amputaci ruky

Rallye je jeho vášní, teď na ni však Robert Kubica doplatil. Polský pilot F1 měl s vozem Škoda Fabia vážnou nehodu při závodech v Itálii. Hodinu byl vyprošťován z vozu, poté strávil sedm hodin na operačním sále. Hrozila mu amputace ruky, lékaři mu ji však zachránili.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

huhu007

8. 2. 2011 22:47
stát se to po 1.3.2011

tak tu ruku už nemá

0 0
možnosti

yyjy

7. 2. 2011 23:08
Škoda Fabia v televizi záhadně zmizela. Proč asi ?

0 0
možnosti

ka-tano

7. 2. 2011 23:01
Kubica skončil

Přeji mu uzdravení ale realně to vypadá na konec ve F-1. Nevím jak se na to koukáte vy ostatní, ale já ho nechápu. Stálo mu to svezení ve Fábii za ty problémy a konec  ve  F-1 ?EU

0 0
možnosti

Jsem v Ječný

8. 2. 2011 8:23
Re: Kubica skončil

A kdo by se nechtěl projet tím mladoboleslavským klenotem ;-D

0 0
možnosti

arnie_rimmer

7. 2. 2011 14:29
mám dotaz

co je to platící pilot ?

0 0
možnosti

feese

7. 2. 2011 17:45
Re: mám dotaz

Ve většině nejsledovanějších sportů vydělávají jezdci docela pěkné peníze. V F1, ač je to továrna na peníze, je díky jistému B.E. všechno tak trochu postavené na hlavu a kromě skupiny postavené kolem onoho pána, který vlastní snad i práva na potisk toaleťáků na okruhu prodělávají skoro všichni - okruhy, stáje :-)

Takže je docela běžné, že vyjma TOP týmů je v každé stáji alespoň jeden jezdec, u kterého nerozhoduje talent a rychlost, ale to, jak velký za ním stojí zástup sponzorů. Sedačku si prostě musí koupit. Samozřejmě takový pilot dostává slušný plat, ale v podstatě nikoliv od stáje, ale od svých sponzorů.

0 0
možnosti

desetiletej

7. 2. 2011 12:56
nechápu

Předně brzké uzdravení:  Nechápu to s tou pravou rukou. Ta je přeci uprostřed vozu. To by musel mít rozšrotované celé tělo než dojde na ruku(pravou) Při pohledu na supervůz je v hajzlu celá levé strana, tak bych chápal levou ruku ale tu pravou mi hlava nebere. :-/:-/

0 0
možnosti

cibjes

7. 2. 2011 13:05
Re: nechápu

Máš pravdu, v tom budou mít prsty CIA;-D

Hele přečti si článek ještě jednou a pochopíš...

0 0
možnosti

Radikální demokrat

7. 2. 2011 11:57
Kdyby sedel v aute a ne ve fabii

tak by mel maximalne modriny.

0 0
možnosti

Martin_Happy

7. 2. 2011 12:38
Re: Kdyby sedel v aute a ne ve fabii

kdyby se tvoje auto, at máš cokoliv, aspoň trochu technicky blížilo závodnímu speciálu, tak by tvůj názor za něco stál. Asi sotva, máš stejný obyčejný auto jako každej a tvůj příspěvek je ohromně hloupý

0 0
možnosti

Nenecháme se okrádat kapitalisty

7. 2. 2011 11:09
hlavně že Kubica

jezdí za Lotus ;-D

0 0
možnosti

DuckEgg

7. 2. 2011 10:33
Tak Heidfeld...

...je pro Renault asi jediná rozumná volba... Divím se, že takhle před sezonou tým vůbec Kubicovi podobnou aktivitu povolil, je jasný, že tam je nebezpečí výrazně vyšší než v dnešní F1...

0 0
možnosti

radaumacher

8. 2. 2011 21:56
Re: Tak Heidfeld...

Když Kubice šel do Renaultu, byl to tým v krizi a Kubica si pohoršil, tak mu dovolili dát si do smlouvy tyhle bokovky, ale na druhou stranu není jediný jezdec v poli, který si rád zkusí i jiný benzínový hrátky.

0 0
možnosti

trox22

7. 2. 2011 9:42
Předchozí článek

"Chceš jet se mnou rallye? lákal Kubica. To se ví, natěšil se Malysz" - Malysze už ta chuť pravděpodobně přešla.

0 0
možnosti

nepetr

7. 2. 2011 9:01
F1 a rally

jsou dvě naprosto odlišné věci a Rally je ta náročnější. Jezdit po okruhu za stále idealních podmínek je něco jiného než Rychlostní zkouška jejihž charakter se po projetí každého auta mění. Viz Raikkonen a rally Rv. Okruháří by se do rally neměli míchat, už jen pro svojí bezpečnost a když tak pozvolna a né hned sednout do nadupaného auta;-(

0 0
možnosti

Rajesh Koothrappali

7. 2. 2011 9:42
Re: F1 a rally

No jako nadupaného auta.....................bude spíš problém v tom, že v rally musí umět řídit, ve formuli se to nastaví a zvesela se krouží :-)

0 0
možnosti