- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Přeji mu uzdravení ale realně to vypadá na konec ve F-1. Nevím jak se na to koukáte vy ostatní, ale já ho nechápu. Stálo mu to svezení ve Fábii za ty problémy a konec ve F-1 ?
A kdo by se nechtěl projet tím mladoboleslavským klenotem
Ve většině nejsledovanějších sportů vydělávají jezdci docela pěkné peníze. V F1, ač je to továrna na peníze, je díky jistému B.E. všechno tak trochu postavené na hlavu a kromě skupiny postavené kolem onoho pána, který vlastní snad i práva na potisk toaleťáků na okruhu prodělávají skoro všichni - okruhy, stáje :-)
Takže je docela běžné, že vyjma TOP týmů je v každé stáji alespoň jeden jezdec, u kterého nerozhoduje talent a rychlost, ale to, jak velký za ním stojí zástup sponzorů. Sedačku si prostě musí koupit. Samozřejmě takový pilot dostává slušný plat, ale v podstatě nikoliv od stáje, ale od svých sponzorů.
Předně brzké uzdravení: Nechápu to s tou pravou rukou. Ta je přeci uprostřed vozu. To by musel mít rozšrotované celé tělo než dojde na ruku(pravou) Při pohledu na supervůz je v hajzlu celá levé strana, tak bych chápal levou ruku ale tu pravou mi hlava nebere.
Máš pravdu, v tom budou mít prsty CIA
Hele přečti si článek ještě jednou a pochopíš...
tak by mel maximalne modriny.
kdyby se tvoje auto, at máš cokoliv, aspoň trochu technicky blížilo závodnímu speciálu, tak by tvůj názor za něco stál. Asi sotva, máš stejný obyčejný auto jako každej a tvůj příspěvek je ohromně hloupý
...je pro Renault asi jediná rozumná volba... Divím se, že takhle před sezonou tým vůbec Kubicovi podobnou aktivitu povolil, je jasný, že tam je nebezpečí výrazně vyšší než v dnešní F1...
Když Kubice šel do Renaultu, byl to tým v krizi a Kubica si pohoršil, tak mu dovolili dát si do smlouvy tyhle bokovky, ale na druhou stranu není jediný jezdec v poli, který si rád zkusí i jiný benzínový hrátky.
"Chceš jet se mnou rallye? lákal Kubica. To se ví, natěšil se Malysz" - Malysze už ta chuť pravděpodobně přešla.
jsou dvě naprosto odlišné věci a Rally je ta náročnější. Jezdit po okruhu za stále idealních podmínek je něco jiného než Rychlostní zkouška jejihž charakter se po projetí každého auta mění. Viz Raikkonen a rally . Okruháří by se do rally neměli míchat, už jen pro svojí bezpečnost a když tak pozvolna a né hned sednout do nadupaného auta
No jako nadupaného auta.....................bude spíš problém v tom, že v rally musí umět řídit, ve formuli se to nastaví a zvesela se krouží