- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechal bych všem vlnou ruku ve vývoji auta a motoru a hned by bylo co sledovat, kdo na to nemá, ať nezávodí. Poslední dobou se mi stává, že při závodech usínám a budí mě jen ti přiblblové komentátoři, když řvou jak postřelené sv.ně, když se něco přihodí. Připadá mi, že tam také spí
Místní mudrlanti by měli alespoň vědět, že pravidla, na která tady nadávají, neurčuje Ecclestone, ale FIA, jejíž prezidentem je Jean Todt, předtím pracující pro Ferrari. Ecclestone je šéfem společnosti SLEC, která obchoduje s právy týkajícími se F1. To, že se snaží vydělat pochopíte, až začnete jednou sami pracovat. To je totiž základní princip podnikání. Cílem je mít maximální výnosy. Možná někteří budete polovinu výplaty dobrovolně odevzdávat šéfovi, ale věřte, že drtivá většina lidí pracuje, aby měla peníze. Totéž dělá i Ecclestone. Navíc nebýt jeho, je dnes F1 nejspíš jen vzpomínkou na báječné závody a krásná auta zlatých 70. let.
Když v závodech dominuje jedna stáj, píší se podobné články každý rok.
Možná by stálo za úvahu kromě prvního závodu zrušit kvalifikaci a startovalo by se obráceně podle pořadí buď v posledním závodě nebo v celkové kvalifikaci, tzn., že vítěz předchozí závodu či vedoucí jezdec klasifikace by startoval jako poslední. Sportovní to moc není, ale bylo by to zajímavé na koukání.
Toto navrhuji už 4 roky, po vzoru tahačů. Určitě by to bylo zajímavější.
Je potřeba založit konkurenční Formuli 1. Stačilo by přetáhnout třeba Ferrari a Redbull a ostatní půjdou taky. Být pro ní zábavnější než současná F1 bude jednoduché :-).
Vyberte své konto a můžete začít.
skutr ecclestone udělal z F1 nudnou záležitost
Otázka spíš zní: "Už někdy Bernie řekl něco, co by se dalo charakterizovat slovem PRAVDA"?
Co třeba: "If I did take away Silverstone and a British Grand Prix I'd be seen as a bad guy, but that wouldn't bother me."
Příliš subjektivní názor....Někdo má rád vdolky, jinej zase holky..Někdo může říci, že ten nejnudnější jsou zase např. gorodky atd atd.Tak či tak , atraktivita F1 je bezesporu nižší a nižší..:-(. Pravidla složitější a složitější...atp.
Náhodou klobouk dolů před režií. V nejnudnějším závodě za poslední tři roky dokázala sledovat to, kde to aspoň vypadalo, že může dojít k předjetí. To že to byl souboj mezi čtrnáctým a patnáctým nevadí. Ale aspoň trochu připomínající bývalé závody. Jestli si myslej, že závody s rozestupy deset, dvacet a ivíce vteřin mezi prvními deseti lidi nadchne, tak mají omezený vnímání. Mercedes svůj motor vyvíjí už deset let a těm ostatním zakážou i testovací jízdy. Tak ať jdou i s Hamiltonem ......
Suzuka je pekna trat, bohuzel ne na predjizdeni.
Na trati zadny drama, ale v zakulisi je to celkem zabava. Red Bull a Torro Rosso nemaj motory na pristi rok. Teda, ty co maj nasmlouvany ty nechtej a ty co chtej, ty jim nikdo neda. Renault se tvari ze kupuje Lotus, ale jenom tak nejak na pul. McLaren - Honda najednou zjistujou, ze je mozny ze pristi sezonu nebudou mit ani jednoho mistra sveta za volantem..... a ted sestiminutovej Mergl :o)) je to legrace.