- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To doporucim znamym.
po osezeni F1 turbem prestali po 15letech jezdit na zavody, tak aby si mohli uzit ten zvuk.
ten dnešní zvuk F1 (randál je to i tak celkem solidní) nesouvisí ani tak s turbem, jako s omezením otáček.
Turbo bylo v motorech F1 už třeba před cca 35 lety....cca 80. léta a nějak jsem nezaznamenal stížnosti na zvuk....
13 tisíc otáček? Těch 13 tisíc, co F1 točí dnes?
"Kdysi"... F1 točila 20 tisíc... :)
V dobách Senny to těch 13 tisíc bylo taky. Ale ten trojnásobek válců ten zvuk posouval ještě někam jinam
Nečekal bych, že to o nějaké ostré Ducati řeknu, ale Panigale se mi moc nelíbí. Ovšem já stejně nejsem cílovka :)
Desmosedici to fakt není. A zvuk suché spojky taky ne.. :-(. Jinak ale nádhera.
Teda já mám asi jiný uši, ale takhle znějí formule teď, dřív to byl podstatně vyšší ječák. Jinak motorka pěkná.
Tak tak, to má hodně daleko do božského jekotu F1 motorů.
Já mám ale slabost pro hluboký “hlas” dvouválců od Ducati. Tenhle čtyřvalec je tak trochu pro mě zklamáním.