Diskuze

Český komisař trestal Schumachera: Jako vždycky byl za neviňátko

Je jedním ze čtyř mužů, kteří v neděli v Maďarsku vyslýchali Michaela Schumachera. A kteří mu pak i za bláznivý manévr, po němž málem Rubens Barrichello v rychlosti 300 km/h naboural do betonové zdi, vyřkli tváří v tvář trest. "Divil se a zase byl za neviňátko," vypráví český komisař ve formuli 1 Radovan Novák.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cesilkoA

12. 8. 2010 12:47
Nemel se vracet do F1

:-/ Takovy navrat nikdy nic dobre Rv

0 0
možnosti

nettwor vs. darth.v

8. 8. 2010 18:58
Tohle Šumák přehnal !

Byly doby kdy jsem ho vyloženě nesnášel  ,ale pozdějí jsem mu začal fandit. Víceméně mu držím palce dodnes. Už jen za to že měl odvahu se po třech letech vrátit mezi ty mladé vlčáky a do stáje o které věděl že nebude mít zdaleka takový rozpočet jako F nebo Mc . Přijde mi frustrovaný a zklamaný , ale s tím se musí vyrovnat jinak než takovým způsobem jaký předvedl na Barikovi ! howgh :-)

0 0
možnosti

cesilkoA

12. 8. 2010 12:47
Re: Tohle Šumák přehnal !

Frustrovany a zklamany??? 8-o Musel vedet kam jde. Do ceho vraci!

0 0
možnosti

XMARTASX

5. 8. 2010 18:42
Su-machr

A škola podvratáků ze stáje FIAT-ferrari se opět ukázala,zmr. jako vždy. Rudí fans,tohle kdyby tak udělal černoušek,co ??

0 0
možnosti

miniBazarek

9. 8. 2010 6:51
Re: Su-machr

No, černoušek má taky zkraty, ale naštěstí tím vždy uškodil jen sobě. Jinak by už měl tituly dva.

0 0
možnosti

lancík

4. 8. 2010 23:18
bílé čáry - naivita

Nezlobte se že to napíšu, ale mám pocit že od určité doby může Schumacher za vše špatné v F1, divím se že na něj nehodili i měnící se klima. Tak jak vidím to video já, barichelo při předjížděcím manévru přejel bílou čáru, dostal se za ní ještě před schumacherovým manévrem, opět si myslím že se Barichello zachoval trochu naivně a to neznám pravidla o přejetí této bílé čáry. Neporušil náhodou tím i barichelo pravidla? Schumacher neměl modré vlajky, byli oba ve stejném kole a byl to boj o pozici. Jestli barichelo který zná schumachera poměrně dobře počítal že mu schumacher ukáže dobrý můžeš jet, tak to od něj byla dost naivita a opět je vidět že barichelo je a bude horším pilotem jen ted jezdí v lepším autě. Kdyby to barichelo vzal druhou stranou, v pohodě by schumiho předjel také a to že to vzal takhle blízko zdi aby si ulehčil nájezd do další zatáčky, bylo jeho riziko a to že mu tam schumaxher nenechal metr prostoru, u mě tím má palec nahoru, já chci vidět tito souboje na trati.

0 0
možnosti

wrah

5. 8. 2010 11:57
Re: bílé čáry - naivita

Takže A) nikdy jsem neměl rád Schumachera. B) Nikdy jsem mu nefandil. C) ano, ten manévr byl drsný, hodně drsný. D) Ale on je za to placený, ne za to, že se dá předjet na trati. Když ho chcete předjet, tak musíte nabrat rychlost v nečekaném místě. To že na rovince zavře vnitřní stopu je jaksi předem jisté. Tak proč tam Barichello jel? Ano, Schumi to zavřel hodně tvrdě, ale v zásadě podle pravidel FIA.

0 0
možnosti

eric.blade

4. 8. 2010 13:53
CO TO TAM SEDÍ ZA PANÁKA - DENNIS ?

Schumi byl první a určoval stopu TEČKA - to je REALITA !!!!!!

0 0
možnosti

Petr65

4. 8. 2010 22:06
Re: CO TO TAM SEDÍ ZA PANÁKA - DENNIS ?

Ano, pravda , první jezdec určuje stopu... Ale jen pokud je před soupeřem. V okamžiku, kdy je soupeř vedle něj, nesmí manévrem vytvořit nebezpečnou situaci. A tady naprosto jasně Schumi  vytláčel soupeře v době, kdy už byl vedle něj. 

Dál mě zaráží narážky na na našeho rozhodčího. Zkuste si přečíst reakce diváků v Německu. Drtivá většina svého miláčka odsoudila a souhlasila s trestem!

Jenže to jsme holt my - ČEŠI !!

0 0
možnosti

lancík

3. 8. 2010 23:40
Co tu furt řešíme

Mě to přijde jako absolutní kocourkov. Furt chtějí atraktivní závody a když už tu jsou tak je trestají? Co si vůbec všichni myslí, že mám rychlejší auto tak mě běžte z cesty??? Když ho má tak rychlé at ho předjede? Formuli už dva roky nesleduji a jak čtu ty články tak dlouho ještě nebudu. Sledovak jak si jezdci dávají přeednosti, zaedte ve formuli hlavní vedlejší silnice, do šikan dejte semafory a odhlasujte pravidlo pravé ruky a jo a ještě bych do povinné výbavy připsal lékárničku :-))) pak to bude pravé ořechové. Nikdo nikoho neohrozí a pokud ano tak mu seberou řidičák. A já budu moci tvdit že jsem řidič F1, protože po naších silnicích udu jezdit úplně stejně jako oni.

0 0
možnosti

Fantomas III.

3. 8. 2010 17:18
zajímalo by mě,

kdyby to byl třeba Hamilton jestli by ho potrestali :-P

0 0
možnosti

Janina7

3. 8. 2010 17:37
Re: zajímalo by mě,

Hloupá otazka! Ani náhodou. Leda, aby ho to vyneslo na stupně vítězů!

0 0
možnosti

Fantomas III.

3. 8. 2010 17:12
hm

Rv Schumacher se rozhodl bránit svou pozici tím, že jel vpravo až ke krajnici. Podle mě riskoval své vlastní zdraví spíš Barrichello, jak se tam pořád cpal i když bylo pravděpodobné že tamtudy to nepůjde.

0 0
možnosti

Bubrak

3. 8. 2010 17:13
Re: hm

jo, Schumi tam zmeroval od zacatku, nemenil stopu, podle me Rubensova chyba

0 0
možnosti

Martin HSJ

3. 8. 2010 16:29
Panebože tak ať už ho zavřou za pokus o vraždu

to je zase mediání masáž, že by člověk blil Rv EU

0 0
možnosti

Fantomas III.

3. 8. 2010 17:13
Re: Panebože tak ať už ho zavřou za pokus o vraždu

souhlas

0 0
možnosti

Janina7

3. 8. 2010 16:16
Dolela by mne zajímalo, jak Radovan rozhodoval,

když tuhle "šůmachrovinu " udělal Kubice Alfonsovi! Potrestal místo Kubice Alfa. To je fakt borec, dělá Česku ostudu!!

0 0
možnosti