- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Správné rozhodnutí. Ty dvě sekundy o které vyhráli jim takové zakázané počínání mohlo dát. Kdyby se trestali jenom jednotlivci, mohla by z toho nakonec být taktická varianta....
Jenom drzet pravidla na 100% i pro zbytek sezony !
Tak s těmi rozdílnými verzemi to mají dobré.Něco jako by byly dvě rozdílné hymny.
jeste ze tyhle pokuty jsou jen v cyklistice. uff
Jako nejsem žádnej veleznalec, ale že by UCI měla dvě verze pravidel a rozhodovala se jak se jim která líbí? To mě přijde moc amatérský i na asociaci, která ráda rozhoduje od stolu.
Každý závod má ještě svá pravidla. Možná tam bude zakopaný pes.
O které pravidlo asi šlo?
http://uci.ch/mm/Document/News/Rulesandregulation/17/73/59/2-ROA-20170201-E_English.pdf
http://fr.uci.ch/mm/Document/News/Rulesandregulation/17/73/59/2-ROA-20170201-F_French.pdf
V oddílu pro TTT jsem našel jen zákaz, nikoli však trest.
Minule se tu v diskusi psalo, že týmová časovka je v týdenním etapáku nesmysl. Kdyby byla v každém etapáku, tak ano. Ale jednou za čas je dobré něco takového zařadit. Všichni o tom vědí dopředu a mohou poskládat tým tak, aby objel dobře týmovou časovku a potom podržel lídra v kopcích.
jeden z duvodu proc je pro staje tymova casovka oblibena: ze dava mj. tymum moznost pripavy na tuto disciplinu na MS v zavodnich podminkach
Podle titulku jsem myslel, že je odchytili někde na záchodech před dopingovou kontrolou...
Další blud a nesmysl z dílny zdejšího plátku. Pravidla pro silniční cyklistiku jsou všude stejná!! Lze je snadno dohledat na stránkách UCI a jsou tam ve dvou mutacích AJ a FJ. Jinak oficiální jazyk je Franština a Angličtina.
Hoďte prosím odkaz na tu francouzskou mutaci, nejlépe i naťukněte, ve kterém paragrafu pravidel se o tom píše.
A pak už si i my, kteří francouzštinu neovládáme, pomocí překladače ověříme, že se i tam píše o penalizaci pro celé družstvo. Díky.
Dobrá,dobrá. Pominu-li výklad pravidel,bylo jasné,že to dopadne penalizací. Ovšem,já se ptám-PROČ Teda proč Rojas,který jel na konci vlaku,nešel nahoru,místo toho tlačil kolegy na zadku...Jako by nechtěl,aby byli na chvostě,nebo co? Jestli si myslel,že je potlačí i psychicky ze zadní pozice? A pak to chce urvat? Snad se to dozvíme,co jako měl na mysli....
Přesně tak, chtěl jet poslední. Jen tak tak tam visel. Kdyby odpadl, když by nebyl na konci, vznikla by díra ve vlaku a odpadlo by jich víc.