Diskuze

Dozvuky masakru na Giru. Nepouštějte peloton do center měst, radí experti

Mají se dojezdy etap na závodech Grand Tour přesunout z atraktivních a často historických lokalit v centrech měst až kamsi na periférii, třeba před nákupní zóny? Po středečním cyklistickém masakru v italském letovisku Cattolica, které hostilo závěr 5. etapy Gira, i mnozí uznávaní experti vyzývali: Ano, mají!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LK

Nikde v článku jsem nenašla nic o masakru. Ani jedna mrtvola, natož hromada mrtvol. Tak kde ten masakr máte, autore?

0 0
možnosti
DJ

Ti pumpičkáři jsou hrozný fňukny. Něco jak fotbalisti. Tihle taky jezdí na běžných cestách. Místy i 60 km/h :-D

0 0
možnosti
MB

Ne z centra na periferii ale z centra na pole. Děkuju.

0 0
možnosti
Foto

Podle popisu jednotlivých karambolů není na vině místo či trať, ale poněkud vymetená mozkovna kolníků, kteří právě z tohoto důvodu k úhoně pčišli ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JT

Jakou upřímně Sivakov by spadl naprosto všude. To je jezdec, který nemá na kole tu nejlepší techniku a padá dost často. Dombrowski udělal obrovskou chybu když si rozmyslel kudy pojede, střihnul to zleva doprava. Jediné řešení je zrušit sprinterské dojezdy, protože to je příčina všech pádů v závěru etapy. Pokud o vítězství chce bojovat řekněme 6-8 týmů, jejich vláčky čítají kolem 50 jezdců, kteří v posledních kilometrech jedou jako smyslů zbavení. Stačí aby někdo udělal "myšku" a půlka pelotonu jde k zemi. A je jedno jestli se pojede ve městě či se bude končit někde mezi poli. Za těch 20 let co sleduji cyklistiku, tak je tak 90% pádů v závěru způsobeno tím, že jezdec zavadí o druhého, podklouzne a shodí ostatní či někoho srazí v rámci boje o pozice. A za pouhých 10% můžou ostrůvky či kruháče.

4 0
možnosti
JH

Jako sorry, ale ani jeden pád nebyl zapříčiněn tratí.

Sivakov ví moc dobře, že nemůže jezdit takhle u obrubníku. Ineosu šlo hlavně o to dojet a on porušil základní pravidlo.

A Dombrowski by dost pravděpodobně svým chováním způsobil pád i bez ostrůvku.

Tam, kde spadnul Sivakov, byla široká silnice. Ani se tam nejelo moc rychle - to by byl balík natažený. Ostrůvek je problém, ale to je realita dnešních silnic i na okrajích měst. Cyklisti o nich moc dobře vědí. Před závodem mají stáje brífink, kde se poslední kilometry probírají.

Ať se profíci chovají jako profíci a nestěžují si. Silnice na dojezdu byly ok.

10 0
možnosti
ZJ

No Sivakov spadl 16km před cílem na rovné silnici.

Landa 4,6km sice u ostrůvku, ale hrubou jezdeckou chybou. Paradoxně, pokud by tam byla každých 100m zatáčka o 90 stupňů, nebyl by pád v takové rychlosti jako zde, když jeli pár kilometrů víceméně rovně.

7 0
možnosti
JF

J50a63n 42F22i25š37e91r

14. 5. 2021 11:36

se Sivakovem souhlasím, ale Landu sejmul Dombrowski, byl v tom nevině. hrubou chybu udělal Joe.

0 0
možnosti
MM

On ten bordel na cestách dává smysl jen úradníkom z kanclu, v realite to iba dopravnú situaci v obcich jen zhoršuje

7 1
možnosti
JH

Trend je jasný - zkomplikovat lidem život, jak jen to jde.

2 0
možnosti
MV

Ve městech, na úzkých silnicích, v prudkých zatáčkách, přes kruháče a koleje se má jezdit pomalu a opatrně! Kdyby se tam nehnali jako blázni a ještě k tomu všichni najednou, tak se nic nestane.

5 2
možnosti
Foto

Dokonce mám podezření, že jezdí tak rychle schválně, a to jen kvůli tomu, aby byli v cíli první.:-P

15 0
možnosti