- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jo, hezky se na to kouká... Ale vlastně to tak trochu o pepsi říká, že podvádí.
"Dle kanceláře pro uvádění příběhů na pravou míru, jediné co na tomto příběhu bylo pravdivé, byl obláček dýmu který se vznášel..."
Uvěřil bych možná tomu, že basketbalista vymyslel nápad, který koncern převzal a udělal z něj kampaň a na něj motto, ale rozhodně neuvěřím, že vycházející basketbalová hvězda bude riskovat zranění a kariéru s hráči, kteří nevěděli, o co jde, (a že někomu nemohlo rupnout v bedně a sundat ho), případně že pepsi investovala do pojistky místo toho, aby investovala do dohodnutých herců a dosáhla stejného levnějšího výsledku.
Každý je rád klamán, proto máme rádi kouzelníky, ale tohle byl prostě dobrý nápad, není třeba tomu dělat nastavbovou legendu.