Diskuze

Tuctovou reklamu odmítl. Vymyslel fenomenálního dědečka a natočil film

Během uplynulých šesti let se Kyrie Irving stal hvězdou nejlepší basketbalové ligy světa i tváří společnosti Pepsi. Když zrovna nepředvádí výjimečné kousky na palubovkách NBA, baví diváky v převleku za driblujícího dědečka. Od reklamních skečů to dotáhl až k filmové komedii Uncle Drew.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZE

Jo, hezky se na to kouká... Ale vlastně to tak trochu o pepsi říká, že podvádí.

0 0
možnosti
VK

"Dle kanceláře pro uvádění příběhů na pravou míru, jediné co na tomto příběhu bylo pravdivé, byl obláček dýmu který se vznášel..."

Uvěřil bych možná tomu, že basketbalista vymyslel nápad, který koncern převzal a udělal z něj kampaň a na něj motto, ale rozhodně neuvěřím, že vycházející basketbalová hvězda bude riskovat zranění a kariéru s hráči, kteří nevěděli, o co jde, (a že někomu nemohlo rupnout v bedně a sundat ho), případně že pepsi investovala do pojistky místo toho, aby investovala do dohodnutých herců a dosáhla stejného levnějšího výsledku.

Každý je rád klamán, proto máme rádi kouzelníky, ale tohle byl prostě dobrý nápad, není třeba tomu dělat nastavbovou legendu.

1 2
možnosti
Foto

původní reklama skvělá;-D;-)

1 0
možnosti