- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak je jasné, že ráno nahnal do práce co mělo ruce a nohy Všichni čekali průser a nebyl...
Uvidíme jak dlouho jim to vydrží.
A bez integrace s Prahou autobusy nejezdily? Integrace by měla přinést výhody, nikoli problémy. Podle mne jsou příčiny jinde než se uvádí.
Jezdili, jenže všichni dopravci na linkách Praha - Kladno (ČSAD Kladno, Kulhánková, Lamer, Pohl) komerčně (bez dotací) jezdili téměř stejnou trasu, ve stejných časech a tak se ani nepoznalo, že nějaký chybí. Teď jim ty trasy po Kladně rozhodili, ČSAD se navíc vzalo větší výkon a ten nestíhá. A hlavně mají nad sebou bič podobě Ropidu. Podívejte se na stránky ČSAD Kladno, poslední aktualita je z 15.8., že Integrace bude zahájena a na záložce linky Kladno - Praha mají pořád seznam starých linek. V Kladně na zastávkách v lepším případě označení linek na sloupcích chybí vůbec, někde jsou ty staré, JŘ tedy snad všude jsou. Aby Kladno pod integraci vůbec šlo musel Ropid udělat něco jako dvojpásmo protože by jízdné po městě vycházelo levněji než to původní, které teď funguje paralelně k PIDu.
:-D takze uplne stejnou reportaz o nicem cekejte na tv h*v*a vecer, protoze tam rano pobihali taky po autobusaku s kamerou. Akorat oni to asi vic rozmaznou a udelaji z toho monsterdrama jak nikdo nebyl ve skolach a vyhodili je z prace
Vyšly najevo problémy, které byly v kladenské dopravě i dřív:
A nešlo by napsat jaké, aby ten článek nebyl úplně o ničem?
Ale jistě že šlo, ale stejně tak by se mohl někdo ptát, jestli by nešlo si ten článek také nejdříve přečíst, ono se v něm opakovaně píše, že jde hlavně o nedostatek řidičů:
"Problémy s nedostatkem řidičů a tím pádem i autobusů se ukázaly znovu až odpoledne."
"Nouzi o řidiče autobusů mají dopravci po celé zemi, zatím nejkritičtěji se ovšem projevila v oblasti mezi Prahou a Kladnem, která se stala 26. srpna součástí systému Pražské integrované dopravy."
„Podcenili jsme počet řidičů, kteří budou potřeba pro nárůst na integraci,“ přiznal šéf společnosti (ČSAD MHD Kladno) Ludomír Landa.
Ale tak jistě že má, ale ono nejde jen o dopravu z Kladna do Prahy, ale i o dopravu v rámci Kladna a o dopravu z okolních obcí do Kladna. To je totiž - světe div se - také součástí kladenské dopravy - a nyní PID.
Napište kolik mají plat pan Drápal a pan ředitel ČSAD Kladno za tu zmršenou práci. Platy řidičů zná každý a to že si jde zajezdit dva dny pan Drápal to považuji za kondiční jízdu ať to zkusí dělat za ty peníze a buzeraci třeba 5 let.A nabrat cizí příslušníky to už tady taky bylo a skončilo to tragicky.
Operativně se řeší je-li interval 2 minuty vznikne nově 4 minutový, tam kde je 4 minutový vznikne 8 minutový, omezuje se, ale také ještě více tam kde je interval 10 minut vznikne nový 20 minutový, ale bývá to výjimečně většinou se spoje stahují z linek které jezdí častěji a nebo se mění interval u spojů kde je 15 minut nově 20 minut. ROPID ani IDSK na tyto úpravy však přistoupit nechtějí.
Kdyby Praha 6 a následně magistrát od začátku 90.let nebránili postavení železničního spojení Praha-Ryzyně-Kladno, tak to mohlo být dávno vyřešené!
Tomu brání zejména letištní taxikáři, kteří mají dlouhé prsty k radnici P6 a dokonale zblbli i obyvatele P6.
Na lince Praha - Kladno, podobně jako na spoustě jiných v ČR, je největší problém v absolutně nevyhovující železniční dopravě, která je zde na úrovni doby před 100 více lety. A ještě hodně dlouho, ne-li navždy, bude. V rámci nejen západní Evropy jde o dopravu ostudnou, za kterou by se tato země měla stydět a která tuto zem řadí mezi rozvojové země, aspoň co se týče dopravní infrastruktury a politiky. A pak se takový deficit záplatuje autobusovými linkami...
Když je v podstatě jediným kritériem při soutěžích cena, tak se není čemu divit.
Projetou naftu, opotřebování pneumatik a podobně mají všichni opravci prakticky totožné, takže jediné na čem se dá ušetřit jsou platy řidičů. A je logické, že za tu almužnu jim tam nechce nikdo jezdit.
.
btw - řidič autobusu je fakt nevděčné povolání. Zodpovědnost na hromady lidí, nutnost věnovat se nejen řízení, ale i dění v buse, manipulace s penězi, dohadování se s opilými či jinak agresivními cestujícími... osobně bych to nedělal ani za zlaté prase natož za tu almužnu co dostávají...
Podle mě tyhle nutné nákladové ceny (autobus+nafta a pod) tvoří naprostou většinu té ceny za kilometr a i s procentuálně menšíma úsporama zde, se se ušetří víc jak na řidičovi, ale třeba se pletu ....