- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už to vidím, jakou má Hříbek radost z Ježíška. Kam poletí ?
Takže doprava zase ostrouhá. O provozu nemá smysl mluvit - tam drtivou většinu cca 15mld spolkne moloch jménem DPP. Smutná je ta investiční stránka - vrcholem je příprava metra D v objemu 1mld... Zlaté doby kdy se infrastruktura skutečně budovalo a investovalo se 10mld ročně do skutečné realizace.
A infrastruktura se bude dál rozpadat a budovat se nebude nic. Radlická radiála, která měla stát před 8 lety, se stavět opět ani nezačne a přitom západní břeh Vltavy má naprosto katastrofální infrastrukturu - to co bylo je zblokováno semafory, zúženo do jednoho pruhu a v každodenním kolapsu. Připraveno to je dávno, jen to spustit. Za tu dobu co to mělo stát se cena stavebních prací zvedla o 100%. A místo investic jen zvedání výdajů na sebe.
Radlická radiála ještě nemá ani územní rozhodnutí.
Kolik z "nákladů na dopravu" sežere modrá barva, zelené balisety, betonové zábrany na zužování silnic, změna jízdních pruhů na cyklostezky a likvidace kapacitních mimoúrovňových křižovatek?
Už teď došlo k zrušení 70 na konci D8 (pochopitelně před koncem kopce, aby lidé více brzdili = víc emisí, a nebo omezení ignorovali = víc pokut).
Nejen tam - třeba kolem hlavního nádraží směr sever totéž. Když auta pojedou pomaleji a tedy déle s vyšší spotřebou, tak je to také jistě příspěvek k životnímu prostředí.
Jak se vyhnou informacím, kolik peněz mizí v dopravním podniku...
Kde jsou třeba investice do oprav stanic metra (Kačerov, Roztyly, Opatov, Háje,...), investice do vodních prvků, pítek, cyklostezek, sportovišť,... Ale hlavně, že zbyde na Hřiba a jeho zástup poradců.
Vzhledem k počtu Hřibových poradců a s nimi spojeným nákladů na nic dalšího moc peněz nezůstane...