- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dotáhněte okruh a pak si udělejte klidně na magistále pěší zónu, ale do té doby nechte auta jezdit a netvořte zbytečné kolony. Kouzlo dopravy spočívá v její plynulosti
No okruh s magistrálou stejně už nic neudělá, tam už dnes žádný tranzit není a vše je jen vnitroměstká lokální doprava která tam tak jako tak vždy bude. A je jen otázka jestli se tomu vybuduje dostatečná infrastruktura, a nebo se budeme tvářit že je normální umrtvovat a vylidňovat centrum.
Co to ten Hřib plácá? Tak místo toho, abych zásilku popovezl třeba z Břetislavovy, sotva kilometr na Újezd, tak budu muset tam jet přes Mánesák, Smetanovo nábřeží.. nebo dokonce 10X delší cestou přes Strahovský tunel?
To jste to nepochopli. Tam už nepojedete autem. Pošlapete na kole, nebo pojedete na koloběžce.
Podraz ODS nejen na Pražské voliče. ODS je podrazáckou stranou celorepublikově.
ODS má 9 zastupitelů z 65 a je to jediná změna v té koalici, v podstatě se vyměnila z čižinského sektou, takže už jen to že vrchní cyklofašista skončil je významné plus.
Auto je luxus. Praha by měla zpoplatnit vjezd do širokého centra, říká muž z AutoMatu
Milion aut v Praze. Doprava kolabuje hlavně kvůli nim, kolony „prostě vznikají“
https://hlidacipes.org/milion-registrovanych-aut-v-praze/
Musíme jíst méně masa a vystoupit z aut. Lidé to pochopí, protesty v ulicích neočekávám, říká ekonomka
Osobní motorová doprava je čisté zlo, škodící ve finále úplně všem.
ze zacatku to vypadalo jak ironie, vy to ale myslite vazne ...
cire zlo jsou levicovi socialni inzenyri, kteri si mysli, ze jsou chytrejsi nez ja a prikazuji mi, co mam delat.
naposledy trebas EU rozhodla, ze zadny cech (nemec, francouz, polak ....) neumi anglicky ani jakykoliv jiny jazyk, nez je jeho rodny .... a zakazala mu kupovat cizojazycne ETF ....
auto neni zlo, auto je zivotni nutnost ... jen znudeni a bohati singl aktivisti zijici v centru auto nepotrebuji ... oststni se bez nej neobejdou ...
Když k tomu budeme přistupovat takhle, tak za chvíli nedojede nikdo nikam. Malou Stranou žádné velké množství aut neprojíždí. Pravidelně tu někdo napíše nápad, že by vesnice mohly omezit dopravu také a pak by se měšťané nedostali ani na chalupu.
Malostranské náměstí mě udivuje odmala - je to parkoviště. Nechápu,tak úžasné místo, a přitom narvané auty.
Mam tam zakaznika, ktoreho potrebujem nalozenym osobnym autom plnym vzoriek navstivit.
Ako sa tam dostanem ked vylucite auta z Malej Strany?
Asi nechápete rozdíl mezi zákazem vjezdu a zákazem průjezdu.
Nejhorší na tunelovém komplexu je, že člověk stojí v koloně před tunelem Mrázovka a semafor pouští každých pět minut dvě auta. Už se mi to párkrát stalo, je to i na víc jak hodinu. Regulace s poměrem času dvacet vteřin zelená a minutu červená je na denním pořádku, ale to jde vystát. Ale člověk nikdy neví, kdy se to překlopí do stavu "skoro uzavřeno".
Tolik k myšlence jezdit na Klárov či druhou stranu Malé Strany objezdem tunely.
Správný přístup. To stejné by mělo následovat i na druhém břehu.
Opravdu žádný kolaps nenastal a pak se pan Hřib probudil s rukou v nočníku. Stačila drobná nehoda v tunelu stála celá Praha. To on ale ve spánku opravdu nemohl zaregistrovat....
A ten kolaps byl kvůli zavřené Malé Straně, nebo kvůli nehodě?
Tak zatím se bezdomovci váleli "jen" na Malostranském náměstí, kde se s velkou slávou zrušilo parkoviště, aby tam pak několik let nebylo nic a pak pár rozkývaných židlí a stolků pro bezdomovce. Takže teď se budou moct válet po celé délce uzavírky ulice... Jinak, alternativa povede kudy? Zahustíme ještě víc druhý břeh nebo prostě nezájem a jen Pirátsko ideologicky bude "vyřešeno"?