- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To se to bourá, když je zatím ještě co.... Za starého Říma pořádali pro lid zápasy gladiátorů, v současnosti se pro něj pořádá bourání mostů, bývalých továren, obchodů, panelákových "králíkáren", apod.
"Dokonalé", chce to ještě předplatné a přímý přenos veřejnoprávních médií...
Podle toho nákresu je zavřený celý Hlávkův most. To je docela rozdíl, zda je zavřená část mostu (a lze sjet před ní) nebo celý most. O Hlávkově mostě se nicméně v článku nepíše nic...
Tramvaje nejezdí logicky po celém Hlávkově mostě, kam by se tak mohly ztratit po jeho překonání?
Most rozhodně není stejné konstrukce jako lávka v Troji - lávka se stavěla tak, že se natáhla nosná lana, na ně zavěsily zespodu panely a pak se to shora zalilo betonem - ten beton tam nic nenese a jen ji stabilizuje proti houpání a zajišťuje (resp. zajišťoval) pochozí plochu.
Tady je beton předepnut a podílí se na roznášení zátěže.
Jsem zvědav co s tím bude dělat nová kolice. Zatím se jen hádají o primátora.
Ano, pražané jsou prostě smíření a rezignovali. Žiju v Praze celý život a nějaká další uzavírka je jen další kapkou v moři smutku. Problém nastane, když vyjedete ven a vidíte, že jinde to funguje nesrovnatelně lépe. Bohužel.
ANO uz je lip . . . hlavne ze Krnda je spokojena, jak to tu 4 roky vedla
Tak... aniž bych se chtěl zastávat kohokoli z tohohle uskupení, zrovna tohle asi nejde za ní. Nebo chcete říct, že zadání měření mostu už je věcí nové, ještě neexistující koalice? :-)
To se nám ta Praha pod vedením ANO pěkně rozpadá...
Tak vlastně úplná pohoda. Vlastně žádný most nepotřebujeme .