- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jednoobočákova labutí píseň. Co si o něm myslí voliči je mu teď už jedno, je mu jasné, že končí. Chce ale asi najít trafičku v Pentě spíše než na trhu práce, kterého se každý socan bojí.
Po prosazení zákona o liniových stavbách a zrychleném vyvlastňování (resp. zahájení stavby před vyřešení náhrady) neexistuje racionální a dobře míněný důvod proč se spojit s pentou.
p.s. Doufám že nikoho nenapadne stavět metro na nám.Republiky - tma je MHD už teď až moc. naopak Žižkov a celý východ je dost odstřižený od dopravy kvůli špuntu v Husitské a Seifertově.
Njn, provize od Penty prostě nebude.
Což o to že nebude, hlavně se bude blbe vracet kdyz do toho porad tak tepe aby to "klaplo"...to se bude blbě vysvětlovat ;]
Ten je tak zkorumpovaný, že si ani do huby nevidí.
Jasne, takze Praha postavi metro a Penta dostane ty nejlukrativnejsi pozemky co jsou k mani s tim, ze si nejak vyhandluji vykup. A proc ma proboha Penta mit 51% a ne Praha?
A tohle si dá Dolínek taky na plakáty?
Radní by k ledu měli odložit především Dolínka.
Jsem přesvědčen, že dříve budou jezdit vlaky podzemí v jihomoravské metropoli Brno nebo na Slovensku v Bratislavě. Protože úsek Nemocnice Krč - Pankrác (C) - Náměstí Míru (A) pravděpodobně nebude ani v roce 2035.
Větev C2 Pankrác (C) - Nemocnice Krč by město vyšla levněji, ale kdo by z cestujících takto jezdil? Každopádně autobusy by pravděpodobně DP ukončil již v tomto terminálu.
Že je hanba nefackuje, takhle veřejně tlačit svůj tunel! Už se ani nestydí a nesnaží se to nijak maskovat.