Diskuze

Dolínek se znovu pokusil prosadit spolupráci s Pentou na metru D, neuspěl

Pražský radní Petr Dolínek v noci napsal kolegům, aby se připravili na nové jednání o vzniku společného podniku se soukromou společností Penta. Ten měl posloužit k výstavbě metra D. Před časem ho přitom radní dali k ledu kvůli obavám z možných rizik a dopadů nového zákona. A v úterý se situace opakovala, návrh neprošel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

P15e92t70r 78C64u94ř62í32n

30. 8. 2018 12:42

Soudruzi z Penty si našli spojence.

0 0
možnosti
DR

Jednoobočákova labutí píseň. Co si o něm myslí voliči je mu teď už jedno, je mu jasné, že končí. Chce ale asi najít trafičku v Pentě spíše než na trhu práce, kterého se každý socan bojí.

0 0
možnosti
TZ

Po prosazení zákona o liniových stavbách a zrychleném vyvlastňování (resp. zahájení stavby před vyřešení náhrady) neexistuje racionální a dobře míněný důvod proč se spojit s pentou.

p.s. Doufám že nikoho nenapadne stavět metro na nám.Republiky - tma je MHD už teď až moc. naopak Žižkov a celý východ je dost odstřižený od dopravy kvůli špuntu v Husitské a Seifertově.

0 0
možnosti
PS

Njn, provize od Penty prostě nebude.:-/

1 0
možnosti
PL

P86e91t36r 19L69u67k55á39š

29. 8. 2018 15:52

Což o to že nebude, hlavně se bude blbe vracet kdyz do toho porad tak tepe aby to "klaplo"...to se bude blbě vysvětlovat ;]

0 0
možnosti
TP

T20o47m 74P21á33l27e58k

28. 8. 2018 15:19

Ten je tak zkorumpovaný, že si ani do huby nevidí. ;-€;-O

0 0
možnosti
DF

Jasne, takze Praha postavi metro a Penta dostane ty nejlukrativnejsi pozemky co jsou k mani s tim, ze si nejak vyhandluji vykup. A proc ma proboha Penta mit 51% a ne Praha?

5 1
možnosti
JC

A tohle si dá Dolínek taky na plakáty?

0 0
možnosti
MB

Radní by k ledu měli odložit především Dolínka.

10 0
možnosti
TZ

To ne, to by vydržel moc dlouho.

0 0
možnosti
P"E

Jsem přesvědčen, že dříve budou jezdit vlaky podzemí v jihomoravské metropoli Brno nebo na Slovensku v Bratislavě. Protože úsek Nemocnice Krč - Pankrác (C) - Náměstí Míru (A) pravděpodobně nebude ani v roce 2035.

Větev C2 Pankrác (C) - Nemocnice Krč by město vyšla levněji, ale kdo by z cestujících takto jezdil? Každopádně autobusy by pravděpodobně DP ukončil již v tomto terminálu.

0 3
možnosti

P46e40t96r 94Š33t62ě62p

28. 8. 2018 12:23

Že je hanba nefackuje, takhle veřejně tlačit svůj tunel! Už se ani nestydí a nesnaží se to nijak maskovat.

3 0
možnosti