Diskuze

V pražském metru C skončila výměna pražců a tím i problémová výluka

V pražském metru v neděli nad ránem skončila výměna 506 dřevěných pražců za betonové. Skončila tak i problémová výluka mezi stanicemi Pražského povstání a Pankrác, která trvala od 29. června. Původně mělo být metro mimo provoz ještě v neděli, kvůli večernímu koncertu Eda Sheerana na letišti v Letňanech ale dopravní podnik výluku o den zkrátil.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KD

K37a51r72e22l 32D73r63d43a

8. 7. 2019 16:52

Betonové pražce mi přijdou hlučnější. Tedy, menší komfort pro cestující a rychlejší opotřebování souprav. (Pokud se doprava při přestupech hroutí, tak je toto pro DPP nejspíš ta největší prkotina.)

Ráno jsem vyfasoval testovací sedačku z plastu. Někdo usoudil, že metru bude nejlíp v kabátě T3. Asi nemoc z povolání u designérů pro DPP. Takže klasika, červeno - šedé sedačky ve tvaru 60. let.

Minule měly sedáky z podivné gumy. Stačil jeden sprejer a vypadaly pak jak z horroru. Teď se zkouší sedáky z tvrdého plastu. Sedačky jsou "tvrdá prkna", sedáky tvrdé, při opření vržou dvě sedačky zády o sebe. Docela hrůza. Tak k tomu konstatuji, že na betonových pražcích ty tvrdé sedáky pěkně naklepávají pozadí cestujících. ;-)

Kdysi z diskuse vyplynulo, že mladí mají uvolňovat místo starším a v metru se nemají vozit bezdomovci sem-tam a to určitě zařídí nepohodlné sedačky, na kterých cestující víc jak 5 stanic nevydrží sedět... Myslím, že přesně takové xenofobní zadání odpovídá tomuto výsledku. Za mě bych prosil polstrovanou sedačku. Díky. ;-)

0 1
možnosti
P"E

Ne neskončila! Další bude na podzim a DP ji snad udělá líp, že zavede XC v trase Roztyly - I.P. Pavlova (zastávkovový bus), XCE ve stejné trase jen přímý spoj. Také bych zavedl linku 36 v trase Vozovna Pankrác - Pražského povstání - Náměstí Bratří Synků - I.P. Pavlova - Karlovo náměstí - Václavské náměstí - Masarykovo nádraží - Bílá Labuť. Linky 106, 189, 215 bych prodloužil do zst. Pražského povstání. Mě jde jen o to, že Kačerov a ani Pražského povstání nejsou ideální stanice metra jako konečné stanice určitě ne Pražského povstání a to je potřeba na podzim změnit!

3 2
možnosti
PP

P11e26t74r 89P29i58c30h

7. 7. 2019 20:45

Naprostý souhlas. Ale co jsem zaslechl z kuolárů. tak velký problém je v nedostatku řidičů. Chěli udělat víc linek a delší trasu, ale neměl to kdo jezdit...

4 0
možnosti
DN

Tak zrovna u tohoto konkrétního úseku si nemyslím, že materiál je/bylo možno navážet jen v noci ....

3 3
možnosti
MC

Tak to je škoda, že se vás nezeptali na radu, mohli to mít hotové dřív ;-)

12 1
možnosti