- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Linka 125 je operativně obousměrně odkloněna na úseku ... Chodovec - Lihovar ... v trase linky 170 ... Chodovec - Depo Kačerov ... a v trase 118 ... Depo Kačerov - Budějovická - Lihovar ... zpoždění je +15 minut.
Jaký je směr "do centra" na okruhu kolem centra?
Je tím "centrem" snad míněn Smíchov, nebo Hostivař?
Vzhledem k tomu, že nejde o okruh, protože značná část chybí, nemůžeme se bavit o okruhu. A jelikož nejde mimo centrum, ale prakticky centrem, je to snad jasné.
Zlikvidovali jste nákladová nádraží, tak musí zboží po silnicích.
To je pravda. Za mého mládí se zboží vozilo na nákladové nádraží Žižkov a poblíž v místě dnešní ulice Zvěřinova byl obrovský sklad s vlečkou.
Ať si stojí, když je to baví. :-)
Mě vždycky zajímalo, kde se bere to, že když někdo stojí v koloně, tak ho to baví. Vy jste v koloně nikdy nebyl?
Do konce srpna jen odfrézovat, dát nový a svodidla. To si dávají docela načas. Někde to jde a někde ne.
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/silnice-moskva-asfalt.A160721_100750_automoto_hig
Nebo je to taktika Pirátů a spol aby lidi nejezdili auty.
Dokud bude pres jizni spojku jezdit kamionovy tranzit, bude porad vymleta.
této logice nerozumím. jakože kdyby kamiony jezdily po jiné silnici, tak by tu silnici nebylo nutné opravovat? podle této logiky jedinou silnicí, kterou není nutné opravovat, je silnice, po které nejezdí kamiony. ale někudy jezdit musí, že? takže by nestála jižní spojka, ale jiná silnice. a jestli by to byl obchvat za prahou nebo tunel pod ní, je úplně jedno, že?
Jižní spojka je tragickem stavu, 30 let se tam nic neopravovalo. Každopádně si myslím, že drobné povrchové úpravy jsou fakt malo.
opak je pravdou. není léta, aby část jižní spojky nebyla opravována.
Opravy jsou samozřejmě potřeba, ale přijde mi, že se "opravují" hlavně silnice, co jsou úplně v pořádku a opravovat nepotřebují
Taky mam ten pocit a to nejen v Praze.