- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To nechapu, tam je take kabina oddelena od cestujicich a pokud jde o vystup ridice, napr. kvuli vyhybce, tak to se deje minimalne...
Trochu to nechápu. Vždyť i t3 (po rekonstrukci) má přepážku až ke stropu.
Když pominu historické linky.....
Jen trochu nechápu technické řešení. To postaví přepážku mezi kabinu a škopek u dveří ?? A technický dotaz: přední šli otevřít nezávislé , ale neotevirat přední dveře chce podle mne úpravu v ovládání. Ale to už asi mají zajištěno když opatření vydávají.
Jasne, je potreba prodlouzit intervaly, aby se cestujici mohli vice packat!
Snad zákaz nastupování předními dveřmi nezavedou i u osobních aut :-)
To nevím, ale působí zvláštně, že zavádějí stejná opatření pro busy a tramvaje s odstupem x dní, čekal bych, že to budou dělat zároveň.