- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tisíce hodin videozáznamů. Ročně jich podle Petra Kumpošta k modelaci dopravních situací projdou až 15 tisíc. | foto: Jakub Stadler, MAFRA
Celý článek jen pro členy
Chcete číst prémiové texty bez omezení?
Nejkratší trasa nemusí být vždy ta nejrychlejší. Alespoň podle dopravního analytika Petra Kumpošta. Jak se mění doprava na Barrandovském mostě, zjišťují vědci z ČVUT podle Kumpošta spolu s Technickou správou komunikací (TSK).
„Zajišťujeme cílený sběr dat, kde s daty, které má TSK z neovlivněného provozu, se bude porovnávat, jaký je dopad regulace oprav na Barrandovském mostě. Z čísel by měl být viditelný rozdíl, změna v intenzitách na vybraných místech před a po zahájení rekonstrukce,“ říká zástupce vedoucího Ústavu dopravních systémů z Fakulty dopravní ČVUT Petr Kumpošt.
Řidiče nikdo nenutí po objízdných trasách jezdit. TSK a vedení Prahy to podle mého názoru zvolilo poměrně logicky.
Připojte se ještě dnes a získejte: