Tisíce hodin videozáznamů. Ročně jich podle Petra Kumpošta k modelaci...

Tisíce hodin videozáznamů. Ročně jich podle Petra Kumpošta k modelaci dopravních situací projdou až 15 tisíc. | foto: Jakub Stadler, MAFRA

Víc bych pracoval s možnostmi nehod, říká analytik Barrandovského mostu

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Dopravní analytik Petr Kumpošt modeloval pro město dopravu před opravou Barrandovského mostu. „Z naší interní analýzy dat to vypadá, že část lidí zvolila alternativní trasy,“ poznamenává k tomu, že poslední dny se opravy obešly bez dopravních problémů.

Nejkratší trasa nemusí být vždy ta nejrychlejší. Alespoň podle dopravního analytika Petra Kumpošta. Jak se mění doprava na Barrandovském mostě, zjišťují vědci z ČVUT podle Kumpošta spolu s Technickou správou komunikací (TSK).

„Zajišťujeme cílený sběr dat, kde s daty, které má TSK z neovlivněného provozu, se bude porovnávat, jaký je dopad regulace oprav na Barrandovském mostě. Z čísel by měl být viditelný rozdíl, změna v intenzitách na vybraných místech před a po zahájení rekonstrukce,“ říká zástupce vedoucího Ústavu dopravních systémů z Fakulty dopravní ČVUT Petr Kumpošt.

Řidiče nikdo nenutí po objízdných trasách jezdit. TSK a vedení Prahy to podle mého názoru zvolilo poměrně logicky.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se