Diskuze

Barrandovský most je jako křivý pavouk, říká jeden z jeho projektantů

Stál u zrodu Barrandovského mostu, dnes se podílí na jeho opravách. „Mosty se pravidelně prohlížejí a případně diagnostikují, jako když jdete k lékaři. Barrandovský most má nyní známku pět ze sedmistupňové škály. To už je na velkou opravu,“ říká projektant Milan Šístek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

L88u40d11ě49k 33N57o75v92ý

29. 9. 2020 22:01

Príma je, když se sbíhají pruhy ze Smíchova, Barrandova, Strakonické a všichni chtějí jet jiným směrem... Každé ráno 9km ze Stodůlek do Braníka přes 60 minut. Kde je tady chyba ?;-€

1 1
možnosti

Ta poslední věta asi designérům bez technického cítění neudělá radost. Ale je pravdivá.

0 1
možnosti

S tou opravou mostů to taky není nijak horké, většinou se při opravě zjistí že jsou v takovém stavu že opravit nejdou, např. Karlovy Vary, Letovice, Nové mlýny atd.

A ty mosty co opraví nechávají být bez základní údržby. U nás opravený most a hned po roce z odvodňovacích mříží roste plevel a naplavené listí ze stromů pomalu ucpává odvodnění. No kolik to musí dát práce prošťouchnout 4 kanálky které ústí pod most do řeky(nesolí se tam). Párset metrů vedle je odvodnění mostu ucpané. Vždy po dešti je tam půl dne louže a když mrzne pěkné kluziště. Zamrzne to i v konstrukci, to mostu asi moc dobře neudělá a až to jednou budou opravovat tak to bude zas na rok zavřené.

0 0
možnosti

Mě by zajímalo, k čemu tam je to betonové krmítko pro slony. Jako vážně, proč to tam dali? Na ozdobu? Nebo to má nějakou sofistikovanou funkci?

0 0
možnosti

Nikdy nepochopím, proč se z Barrandova nedá sjet na Strakonickou, a obráceně ze Strakonické najet na výpadovku na Barrandov.

0 0
možnosti
Foto

No, protože tam na to prostě není místo. Podívejte se na úhel jaký ty silnice svírají, jaký je tam výskový rozdíl, máte tam několikakolejnou trať a Barrandovskou skálu. Jasně že by šel třeba udělat nějaký tunel skrz Barrandovskou skálu před samotným mostem, společně s estakádou nad trať, ale bylo by to nesmyslně drahé a zbytečné. Už tenkrát se rozhodlo, že to je nereálné a těch pár aut může vyjet nahoru přes Radotín či Chuchli, nebo se prostě na Modřanské otočí přes Údolní a Pikovickou - "stejně je to jen na pár let, než se dostaví vnější okruh, který to vyřeší" - nevěděli, že se to potáhne desítky let. Dnes už ho tam ale máte, takže už to vůbec nedává smysl.

5 0
možnosti