- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moje řeč. V Trabantu kombi jsme jezdili přes 15 let. A co uvezl! Opravy zvládl zručný kutil, byl jednoduchý jako autíčko na klíček.
Nedávno jsem viděl film Jeď, Trabi, jeď.
Měl jsem u toho pocit zadostiučinění, když mi došlo, že ta luxusní "zápaďácká" auta jsou teď těmi nejlevnějšími ojetinami, zatímco Trabant je už veterán.
"Nema s emisemi problem". A ten spaleny olej jde kam?
on nema s emisemi problem, protoze se na nej emise na soucasna auta nevztahuji
Bakeliťák byl příjemný auto :) Nemůžu říct špatného slova :)
Já myslím, že málokdo udělal Trabimu v posledních letech takovou reklamu jako Přibáň a spol. Za to by mu měli být vděční, ne ho pranýřovat.
A že by poté, co auta před každou expedicí rozeberou na prvočinitele a opravujou a opravujou, do nich zpátky lili vyjetou brzdovku? To asi sotva. Vzhledem k tomu, kudy s tím jezdí, je zcela jasný, že se vždycky něco rozsype, fakt není důvod, aby tomu nějak pomáhali.
Dojemný vztah k Ryntyntynovi s motorem na principu náhodných výbuchů bych řekla je něco jako Stockoholmský syndrom - rukojmí miluje svého trýznitele. Těžko říci, kdo trpí více - zda ti, co jedou uvnitř, nebo ti, co jedou za ním. Osobně se každopádně vyhýbám obému, a to přesto, že starou techniku jinak obdivuji.
Ryntyntyn byl přece jeho větší a luxusnější smradlavý kovový bratr?
Naštěstí už těch smradoprdů moc nejezdí. Bohužel je v noičení vzduchu dokonale a mnohonásobně nahradily neseřízené "sazomety" - staré ojeté diesly proudící sem masově, stát naprosto selhává v jejich kontrole....
To si vybrali dobré místo. Ještě pár trabanto-mejdanů a Šumava přijde o status nar. parku.
Moc tomu nevěřím, předtím než v té jižní Americe vlezli do And, o kterých je tu zřejmě řeč, tak byli i v nějakým výzkumáku řešit jestli tam ten motor v té vysoké nadmořské výšce a řidším vzduchu vůbec bude fungovat. Nejsou to sebevrazi, aby kvůli seriálu riskovali...