Diskuze

Je tu plán na cyklostezku místo železnice. Má vést z Plzně do Chrástu

Mezi Plzní a Chrástem, kde dnes jezdí vlaky, vznikne stezka pro cyklisty. Jakmile se na konci roku otevře tunel pod vrchem Chlum a spustí nová železniční trasa, původní koleje už nebudou zapotřebí. Plzeň už se na projekt připravuje a jedná o převedení pozemků z majetku státu na město.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BS

Bohužel tímto zásahem trať Chrást - Radnice asi brzy definitivně skončí a zůstane pouze autobusová doprava. Zmiňuje se o tom tato bakalářská práce zde https://is.vspj.cz/bp/get-bp/student/16568/thema/3291

0 0
možnosti
PJ

Prosaďte ruční drezínu - mají to kdesi na Sibiři.

Vlaky jezdí výjimečně, tak skoro každý tam místo auta má svoji drezínu a těch několik desítek verst za nákupem, doktorem či soudem jezdí na ni.

A když se potkají dva v protisměru, tak jednu z kolejí shodí a potom zas nasadí. Popijí vodky, zakousnou kouskem medvěda (nebo čuníka) a pokračují svojí cestou.

1 0
možnosti
LN

Já to sice trochu chápu, ale je tím tedy řečeno, že se bude vlakem do Chrástu z Plzně jezdit přes Ejpovice? Takže pak ten spoj bude ještě automaticky prodloužen až do Radnic, nebo se ještě v Chrástu přestoupí? Ví to někdo? Zatím se jenom mluví o zjednodušení a zrychlení cesty Plzeň - Rokycany.

0 0
možnosti
Foto

Tak ten přestup bude spíš v těch Ejpovicích než v Chrástu. Jsou tam na to už připraveny koleje.

Věřím že stejně jako doteď budou vlaky které budou jezdit z Plzně až do Radnic a pak některé na které bude muset člověk přestoupit v těch Ejpovicích.

0 0
možnosti
LP

Moc originální nápad to není. Raději by zde měla být originální železniční dráha.

2 0
možnosti
Foto

Nevyplatí se udržovat koleje po kterých nikdo nejezdí. Ještě bych pochopil zachování jedné koleje ale zachování obou je opravdu nesmysl a mrhání penězi.

4 0
možnosti
LM

Raději podpořte obnovení tratě z Mladotic do Mar. Týnice dál na Rakovník a Prahu.

5 0
možnosti