- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohužel tímto zásahem trať Chrást - Radnice asi brzy definitivně skončí a zůstane pouze autobusová doprava. Zmiňuje se o tom tato bakalářská práce zde https://is.vspj.cz/bp/get-bp/student/16568/thema/3291
Prosaďte ruční drezínu - mají to kdesi na Sibiři.
Vlaky jezdí výjimečně, tak skoro každý tam místo auta má svoji drezínu a těch několik desítek verst za nákupem, doktorem či soudem jezdí na ni.
A když se potkají dva v protisměru, tak jednu z kolejí shodí a potom zas nasadí. Popijí vodky, zakousnou kouskem medvěda (nebo čuníka) a pokračují svojí cestou.
Já to sice trochu chápu, ale je tím tedy řečeno, že se bude vlakem do Chrástu z Plzně jezdit přes Ejpovice? Takže pak ten spoj bude ještě automaticky prodloužen až do Radnic, nebo se ještě v Chrástu přestoupí? Ví to někdo? Zatím se jenom mluví o zjednodušení a zrychlení cesty Plzeň - Rokycany.
Tak ten přestup bude spíš v těch Ejpovicích než v Chrástu. Jsou tam na to už připraveny koleje.
Věřím že stejně jako doteď budou vlaky které budou jezdit z Plzně až do Radnic a pak některé na které bude muset člověk přestoupit v těch Ejpovicích.
Moc originální nápad to není. Raději by zde měla být originální železniční dráha.
Nevyplatí se udržovat koleje po kterých nikdo nejezdí. Ještě bych pochopil zachování jedné koleje ale zachování obou je opravdu nesmysl a mrhání penězi.
Raději podpořte obnovení tratě z Mladotic do Mar. Týnice dál na Rakovník a Prahu.